آرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسی طرح انتقال فرودگاه مهرآباد در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح انتقال فرودگاه مهرآباد در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

"منصور آرامی" نماینده هرمزگان و بندرعباس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتقال فرودگاه مهرآباد، گفت: این موضوع در ابتدا از سوی شهردار تهران مطرح شده است.
 
وی افزود: این طرح در کمیسیون عمران نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: کمیته مامور رسیدگی به سانحه هواپیمای آنتونوف 140 جلسات خود را برای بررسی این حادثه برگزار کرده و در بازدید از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، موضوع را دنبال می‌کند.

لازم به ذکر است که پیش از این علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران طرح انتقال فرودگاه مهرآباد را امری مهم و ضروری دانست.

 وی با ابراز تاسف از عدم رسیدگی مسئولان به این موضوع ، افزود: با توجه به مسکونی بودن اطراف فرودگاه، دو مسئله بیش از همه آزار‌دهنده و خطرناک است که آلودگی صوتی بیش از حد و به خطر انداختن امنیت جانی همسایگان فرودگاه از آن موارد است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: فاصله استاندارد میان فرودگاه با حریم شهری بالغ بر50 کیلومتر است که این فاصله می‌باید از طریق مترو و راه‌های مواصلاتی قابل دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی در پایان با تاکید بر استقبال مجلس از این طرح خاطرنشان کرد: مجلس به طور کامل از این طرح استقبال و حمایت خواهد کرد و آمادگی خود را جهت همکاری با مراکز تصمیم‌گیر در این خصوص اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار