رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ ساری از میزبانی ساری در مسابقات جام فجر خبر داد و گفت: این مسابقات در آینده نزدیک به میزبانی ساری بین سه استان شمالی مازندران، گلستان و گیلان برگزار می‌شود.

مجتبی کولائیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در حال حاضر 90 ورزشکار سازمان‌یافته زن و مرد در رشته بیلیارد و بولینگ در مرکز استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران به این رشته ورزشی بیان داشت: باشگاه‌های توپ سفید، آپادانا، لاله، قبیله نوین، نعیم و تخت جمشید به عنوان 6 باشگاه دارای مجوز رسمی از ورزش و جوانان استان و فدراسیون هستند.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ ساری از میزبانی ساری در مسابقات جام فجر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه در آینده نزدیک به میزبانی ساری بین سه استان شمالی مازندران، گلستان و گیلان برگزار می‌شود.

کولائیان با بیان اینکه تیم بیلیارد ساری در رقابت‌های قهرمانی استان در محمودآباد شرکت می‌کند، افزود: این مسابقات شهریور ماه به میزبانی محمودآباد با حضور تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی رشته بیلیارد در مرکز استان گفت: در رشته بیلیارد و بولینگ 6 مربی و پنج داور درجه دو مشغول فعالیت هستند.

کولائیان در پایان با بیان اینکه ساری همواره از قطب‌های ورزش بیلیارد در سطح استان است، افزود: هفته گذشته در مسابقات چند جانبه بیلیارد و بولینگ تیم ساری بالاتر از تیم‌های بابلسر و نوشهر قرار گرفت و قهرمان شد.ش

برچسب ها: برگزاری ، استان ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.