مراسم تودیع آقای شمس اله کاظمی کشتیبان معارفه آقای میکاییل صفری مدیر جدید گمرک سرو با حضور میر هاشم سید احمدی ناظر گمرکات استان و جمعی از مسئولین محلی و در محل گمرک مرزی سرو برگزار گردید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه، مراسم تودیع آقای شمس اله کاظمی کشتیبان معارفه آقای میکاییل صفری مدیر جدید گمرک سرو با حضور میر هاشم سید احمدی ناظر گمرکات استان و جمعی از مسئولین محلی و کارکنان گمرک سرودر محل گمرک مرزی سرو برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای کشتیبان ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در دوران مدیریتش در گمرک سرو و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید گمرکات از کارکنان خداحافظی نمود.

در ادامه آقای سید احمدی ناظر گمرکات استان آذربایجانغربی ضمن تشکر از زحمات مدیریت اسبق گمرکات افزود: گمرک ایران در راستای بهبود فضای کسب و کار اقدامات موثر و مفیدی در دستور کارخود دارد.

وی در زمینه طرح گمرک الکترونیک و طرح اظهار از راه دور گمرک اشاره کرد و گفت: گمرک ایران در تلاش است تا با این اقدامات قیمت تمام شده کالا را برای صادرکنندگان و تجار به حداقل برساند.

آقای سید احمدی در همین راستا افزود : تمامی گمرکات حوزه نظارت در ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات گمرکی به ارباب رجوعان محترم می باشند.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک ارومیه در ادامه سخنرانی گفت : آقای صفری مدیری توانمند و با تجربه می باشد و وبا همکاری کارکنان خدوم سرو بتواند این گمرک را به جایگاه واقعی خود برساند .وی از مدیریت جدید گمرک سرو خواست که هرگونه امکانات که صورت نیاز کارکنان گمرک مرزی می باشد به حوزه نظارت اعلام تا نسبت به رفع معضلات و مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد .

سپس حکم آقای صفری توسط ناظر گمرکات استان به وی اعطاء گردید. در ادامه آقای صفری ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد آقای کرباسیان معاونت محترم وزیر و رئیس کل گمرک ایران به وی افزود:انشاءا.. با اتکال به خداوند متعال و همکاری کارکنان زحمت کش گمرک سرو در راستای خدمت مطلوب تر به تجار و بازرگانان و تحقق اهداف گمرک ایران و گمرک الکترونیک و در جهت بهبود فضای کسب و کار گامهای موثری بداشته شود/ش/ن..

برچسب ها: مراسم ، شمس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.