مرد جواني كه به طلاجات منزل عمويش در شهرستان چناران استان خراسان رضوي دستبرد زده بود شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ قربان صنعتي فرمانده انتظامي شهرستان چناران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت شهروندي مبني بر سرقت بيش از 50 ميليون ريال طلاجات، وجه نقد و يك دستگاه گوشي تلفن همراه از منزلش شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار تيمي از مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان چناران ادامه داد: تيم دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با حضور در محل و بررسي هاي صحنه جرم با توجه به سرنخ هاي بجامانده و يك سري تحقيقات از مالباخته به برادر زاده جوان وي مظنون شدند.

وي در ادامه تصريح کرد: ماموران دايره مبارزه با سرقت با بررسي دقيق صحنه جرم و انجام كار اطلاعاتي با اطمينان از دست داشتن برادر زاده در سرقت منزل با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير كردند.

وي افزود: متهم كه جواني 28 ساله و فاقد سابقه كيفري بود پس از انجام تحقيقات فني به عمل آمده توسط كارآگاهان پليس آگاهي به جرم خود در اين رابطه اعتراف و اظهار داشت به خاطر اختلاف شديدي كه با عمويم داشتم در صدد انتقام از وي بودم و در يك فرصت مناسب و با اطمينان از خالي بودن منزل عمويم با شكستن قفل در منزل وارد شدم و طلاجات، وجه نقد و گوشي تلفن همراه را سرقت كردم.

سرهنگ صنعتي خاطر نشان كرد:در اين راستا اموال مسروقه به ارزش 50 ميليون ريال از منزل سارق کشف و متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار