هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با سپاهان بازی حساسی برای ما بود که متاسفانه به دلیل پنالتی اشتباهی که داور برای حریف گرفت، روند دیدار به سود سپاهان تغییر کرد و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.

آندرانیک تیموریان، هافبک تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب سومین هفته از رقابت های لیگ چهاردهم خلیج فارس، گفت: ما انگیزه های زیادی برای این بازی داشتیم و سه امتیاز این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت. البته نباید از حق بگذریم و اینکه تیم سپاهان هم نمایش خوبی در مقابل استقلال داشت و آنها از حضور ما در سازمان تهاجمی نهایت استفاده را بردند و توانستند با ضدحملات خود به برتری برسند.

وی همچنین با اشاره به پنالتی فغانی برای سپاهان در نیمه اول اظهار داشت: به نظر من استقلال می توانست در این بازی برنده باشد و با دست پر اصفهان را ترک کند ولی متاسفانه با پنالتی مشکوکی که داور در نیمه اول برای سپاهانی ها گرفت و جو بازی عوض شد و ما نتوانستیم به برنامه هایی که برای این بازی حساس داشتیم برسیم.

تیموریان در ادامه در خصوص وضعیت استقلال نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا اینجای بازی های نتایج خوبی گرفتیم و رفته رفته به هماهنگی مدنظرمان نزدیک تر می شویم .ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نظر من اگر همین روند ادامه پیدا کند، قطعا می توانیم به عنوان مدعی جدی قهرمانی در بازی ها ظاهر شویم.

هافبک استقلال ضمن اشاره به دیدار آتی تیمش مقابل سایپای البرز نیز افزود : تیم سایپا حریف دست و پا بسته ای مقابل ما نخواهد بود و ما باید تمام تلاش مان را در این بازی به خرج بدهیم. آنها تیم هماهنگ و خوبی هستند که می توانند برای ما دردسر ایجاد کنند ولی در مقابل ما هم استقلال هستیم و می توانیم با حمایت هواداران مان به سه امتیاز این بازی برسیم و جایگاه مان را در جمع مدعیان حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار