روشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

بازیکنان پرسپولیس و استقلال پسرخوانده محسوب می‌شوند

پیشکسوت فوتبال گفت:‌ تیم های سرخابی پایتخت تا 3 سال حرفی برای گفتن ندارند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ نسبت به ادوار گذشته بهتر شده است. تیمها با جوانگرایی که انجام داده‌اند تماشاگران و کارشناسان را به آینده فوتبال لیگ و ملی امیدوار کردند.

وی در ادامه گفت: امسال نمی‌توانیم به استقلال و پرسپولیس زیاد امیدوار باشیم 2 تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل نبود آکادمی و پشتوانه مناسب تا 2 یا حتی 3 سال آینده نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی اشاره کرد:‌ فولاد و سپاهان به ما درس جوانگرایی دادند و نشان دادند اگر این روند ادامه‌دار باشد می‌توان به قهرمانی در لیگ امیدوار بود در حال حاضر بازیکنانی که در تیم های استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند پسرخوانده محسوب می‌شوند و هیچ کدام محصول باشگاه نیستند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد:‌ سطح داوری در لیگ برتر نسبت به گذشته پیشرفت کرده است با صبر و حمایت از داوران می‌توانیم داوری های خوبی در آینده دشته  باشیم دیگر نباید با یک اشتباه داوران را زیر سوال ببریم و به خودمان اجازه بدهیم به داوران توهین کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازیکنان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بعد اگه یه داوری به اسم فغانی زد و همه چیز را با داوریش نابود کرد دست به سینه بنشینیم و بگیم : به به ، هیچ اشکالی نداره، پیش میاد دیگه، اصلاً خودتونو ناراحت نکنید، یه وقت نبینم خودتو سرزنش کنی! ، جان خودت این کار را نکنیا، اصلاً مهم نیست ، کی به کیه، تا ده سال دیگه بهتر میشی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
شما که پسر واقعی بودی چرا واسه تیم حاشیه سازی کردی؟ درسته که پسر واقعی بهتره اما کلاً به این چیزا نیست مهم اینه اخلاق باشه و تیمش را اونقدر دوست داشته باشه که به حاشیه نکشونه.
آخرین اخبار