دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه(س)گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره سراسری بی بی حکیمه(س)، آخرین مهلت ارسال مقالات تا 31 مردادماه جاری اعلام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آرمین محمودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه(س) با اعلام این خبر گفت: نخستین کنگره سراسری حضرت بی بی حکیمه (س) در روزهای 16 و 17 مهرماه همزمان با دهه ولایت در گچساران برگزار می شود و فراخوان مقالات این کنگره صادر و دبیرخانه کمیته علمی آن نیز با محوریت دانشگاه آزاد گچساران فعال و آماده دریافت مقالات در این حوزه است.

وی از ارسال بیش از 30 هزار فراخوان و 20 هزار پوستر کنگره سراسری بی بی حکیمه (س) به مراکز علمی، فرهنگی و نهادهای اداری و سیاسی و تمامی اصحاب قلم خبر داد و اظهار داشت: مهلت ارسال مقالات تا 31 مرداد ماه جاری تمدید شده است و علاقه‌ مندان می ‌‌توانند در چند روز باقیمانده مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

 محمودی با بیان این که از مقالات برگزیده حمایت‌ هایی نیز صورت می‌ گیرد، ادامه داد: کتابی از مقالات برتر این کنگره نیز منتشر می شود.

دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه(س) با اشاره به اینکه در کنار این کنگره سراسری نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری مرتبط نیز برپا می شود، گفت: در تلاش هستیم این کنگره سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

براساس این گزارش ، مرقد و زیارتگاه امامزاده بی ‌بی حکیمه خاتون(س) دختر بلافصل امام هفتم موسی ‌بن‌ کاظم(ع) در 81 کیلومتری و جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی ‌بی حکیمه از توابع و روستاهای این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه ‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته است.


انتهای پیام/
برچسب ها: کنگره ، اوقاف ، مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار