سخنگوی اورژانس 115 شهرستان بابل گفت: تصادف در بابل هشت مصدوم بر جای گذاشت.

غلام‌نیا روشن درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در تماس مردمی با اورژانس مبنی بر تصادف پژو 405 با تیلر در جاده گنج‌افروز روشن بلافاصله تکنسین‌های پایگاه دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان هشت دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند،تصریح کرد : در این حادثه راننده تیلر که مرد 21 ساله و سرنشین خودرو پژو که دختر بچه 13 ساله بود، به شدت دچار آسیب‌دیدگی شدند.

سخنگوی اورژانس 115 شهرستان بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرمتراپی، اکسیژنتراپی، آتل‌گیری و IV مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

غلام‌نیا روشن از سانحه دیگری خبر داد افزود: در خبری مبنی بر تصادف دو خودروی پراید با یکدیگر در جاده گنج‌افروز چهارراه دوشنبه، بلافاصله تکنسین‌های پایگاه‌های هلیدشت، دانشگاه و قراخیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی مدت زمان رسیدن نخستین اکیپ بر بالین مصدومان دو دقیقه، دومین اکیپ را هشت دقیقه و سومین اکیپ را بیست و سه دقیقه برشمرد تصریح کرد : این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان دو دختر بچه هفت و هشت ساله و دو زن 30 و 39 ساله و چهار مرد 44،30 13 و 37 ساله بودند که از ناحیه لگن، قفسه سینه ترومای مچ پا و صورت دچار آسیب‌دیدگی شدند.

سخنگوی اورژانس 115 شهرستان بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی، مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

 ش

برچسب ها: مصدوم ، تصادف ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.