رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان هم در میدان رزم و هم در اردوگاه‌های صدام و مقابل شکنجه‌های این رژیم ستمکار مجاهدت مضاعف داشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه، 26 مرداد با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان مجاهدت مضاعف داشتند هم در میدان رزم مجاهدت کردند و هم در اردوگاه‌های صدام و مقابل شکنجه‌های این رژیم ستمکار مجاهدت دیگری داشتند.
 
وی افزود: شخصیت‌ها برجسته‌ای در کشور ما هستند که الگو قرار گرفتند ما امروز را به آزادگان عزیز و مخصوصا نمایندگان آزاده و خانواده‌های آن‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم؛ همیشه در دل ملت ایران قرار خواهند داشت.
 
رئیس مجلس با یادآوری مجاهدت‌های مرحوم ابوترابی‌‌فرد تصریح کرد: مخصوصا یادم می‌کنیم از مرحوم آقای ابوترابی‌‌فرد که ایشان نقش بسزایی در سامان‌دهی وضعیت آزادگان در اردوگاه‌ها داشتند و با اخلاق و حلم و رفتار پسندیده توانست یک میدان مجاهدت عظیم دیگری را با حضور آزادگان خلق کنند یاد این عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و برای علو درجات ایشان از خداوند طلب رحمت می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار