94 پروژه عمرانی دانشگاهی و پژوهشی به مساحت 177137 متر مربع در ايام بزرگداشت دو هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، اين طرح های عمرانی در قالب پروژه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، خوابگاهی، كتابخانه و اماكن مذهبي و فرهنگی و محوطه سازي در 26 دانشگاه و موسسه آموزش عالي كشور با صرف هزينه اي بالغ بر 1375040 ميليون ريال از محل بودجه هاي عمومی، در آمد هاي اختصاصی، بودجه‌های استانی، رديف‌های متمركز، بنيادهای خيرين آموزش عالی، وزارت نفت و سفر ها مقام معظم رهبری ساخته شده است.

عمده اين پروژه های عمرانی در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی استان‌های اصفهان، كردستان ، كرمان، چهار محال و بختياری، قم و خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسند.

بنا بر اين گزارش 45208 مترمربع از اين طرح‌های عمرانی آماده بهره برداری در دانشگاه های كشور به فضاهای آموزشی اختصاص يافته و 9675 مترمربع از آن به اماكن پژوهشی و فناوری تعلق دارد فضاهای ورزشی به متراژ 40255 مترمربع ، بخش‌های اداری 19383 مترمربع  ، فضاهای خوابگاهی42607 مترمربع و فضاهای مربوط به كتابخانه، نمازخانه و ساير فضاهاي فرهنگي و مذهبی نيز 20009 مترمربع را به خود اختصاص داده اند.

گفتني است تعدادی از اين طرح های عمرانی در طول ايام بزرگداشت دو هفته دولت از 24 مرداد تا 8 شهریور با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقيقات و فناوری به بهره برداری می‌رسند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار