بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال که با پسر خود "سانی" به ایران بازگشته، تمرینات هفته آخر تیم قبل از اعزام به اسلوونی و اسپانیا را سبک کرده و با ایجاد رقابت بین بازیکنان فضای شادی را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرینات تیم ملی بسکتبال که از روز چهارشنبه 22 مرداد در تهران آغاز شده بود با حضور یک مهمان از اسلوونی ادامه دارد.

سانی بچیروویچ بازیکن سابق تیم های پتروشیمی و ماهان که فصل قبل در کشور اسلوونی بازی می کرد برای حفظ آمادگی همراه پدر خود به ایران بازگشته و در تمرینات تیم ملی هم حضور دارد. سانی که در تمرینات ابتدایی با سایر ملی پوشان تمرین می کند در زمان تمرینات تاکتیکی بیرون می ایستد.

بچیروویچ نیز در مورد حضور سانی به شوخی گفت که سانی به عنوان دستیارم در تمرین حضور دارد.

تمرین کوتاه مدت حدادی

حامد حدادی که تا نیم ساعت از تمرین کنار ملی پوشان حضور داشت به خاطر مشکلی شخصی و درد مچ پا زودتر تمرین را ترک کرد اما 12 بازیکن دیگر تا پایان حضور داشتند.

بچیروویج با تاکید بر اینکه تا به حال تمرینات تیم سنگین بوده و فشار زیادی به بازیکنان وارد شده با تقسیم کردن بازیکنان به 2 گروه، تمریناتی رقابتی میان آنها برگزار کرد که بازیکنان هم با شوخی و کری خواندن این تمرینات را انجام می دادند.

سرمربی تیم ملی گفت: 2 هفته بیشتر به جام جهانی نمانده و تلاشم بر این است که جو شادتری را میان بازیکنان ایجاد کنم. تمرینات تیم تا به حال سخت و جدی بوده و حالا کمی بازی و رقابت میان بازیکنان گذاشته ام تا از نظر ذهنی هم فشار روی آنها کمتر شده و آماده مسابقات سخت پیش رو باشند.

گفتنی است تمرینات تیم ملی تا روز سه شنبه در تهران ادامه پیدا می کند و تیم با 13 بازیکن در پایان هفته عازم اسلوونی می شود. وضعیت عرفان نساج پور برای جام جهانی هنوز مشخص نیست و در صورت تایید نشدن وی از سوی فدراسیون جهانی، 12 بازیکن دیگر به اسپانیا اعزام می شوند در غیر این صورت یک بازیکن دیگر از پست یک یا چهار بعد از اردوی اسلوونی کنار گذاشته می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار