طرح مهر تندرستی یکی از طرحهایی است که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور اجرای امینانه نیات موقوفات مرتبط با دارو و درمان ارائه شده است

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح مهر تندرستی به منظور اجرای امینانه نیات موقوفات مرتبط با دارو و درمان در سمنان خبر داد.
حجت الاسلام عبدا... واحدی گفت: طرح مهر تندرستی یکی از طرحهایی است که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور اجرای امینانه نیات واقفین ارائه شده است.
واحدی با اشاره به اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص هدایت واقفین به سمت وقف های جدید براساس نیاز روز جامعه افزود: با اجرای این طرح در نظر است با استفاده از ظرفیت خیرین موقوفاتی در این زمینه در استان سمنان ایجاد کنیم.
وی شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفین و بهره مندی آنان از اجرای نیت را از اهداف این طرح عنوان و تصریح کرد: ایجاد وحدت رویه برای اجرای امینانه نیات واقفین و نظام مند کردن آن و اطلاع رسانی نسبت به آثار و برکات اجرای نیات واقفین در جامعه از دیگر اهداف این طرح است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: با ترغیب مردم با هدف ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز جامعه و ترغیب، تشویق و جذب خیرین در امر کمک به بیماران نیازمند و هزینه های درمانی و گسترش، تامین و وقف تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی وقفی وخیریه می توان بخش عمده ای از دغدغه های مردم و مسئولین در حوزه سلامت را حل و فصل کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.