رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد

علت رسانه‌ای نکردن نام شرکت‌های لبنی متخلف/ قیمت دارو در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد

رئیس سازمان غذا و دارو از علت رسانه‌ای نشدن شرکت‌های متخلف لبنی و افزایش قیمت دارو در نیمه دوم سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو امروز 25 مرداد در حاشیه دومین اجلاس معاونین درمان، روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه مبنی براینکه چرا اسامی شرکت‌های لبنی متخلف استفاده کننده روغن پالم از طریق رسانه‌ها اعلام نمی‌شود، گفت: ممکن است یک شرکت معتبری بیش از 100 نوع محصول تولید کند که در یک یا چند محصول آن از روغن پالم استفاده کرده باشد و ما برای جریمه این شرکت اگر اسمش را رسانه‌ای کنیم، کل تولیدات این شرکت آسیب می‌بیند و از این نظر شرعی درست نیست.

وی ادامه داد: مطمئنا تخلفاتی که احراز شده باشد، طبق قانون با آنها برخورد می شود و به دستگاه قضا معرفی می شوند، در واقع مهم آن است که برای تخلف و جرم واقع شده جریمه متناسبی شوند.

دیناورند افزود: در بررسی محصولات بیش از 40 شرکت لبنی که به آنها مشکوک بوده‌ایم، تخلف هر کدام که احراز شود، برخورد لازم صورت می گیرد و پروانه ساخت آن محصول باطل می‌گردد.

وی با بیان اینکه مصرف روغن پالم مشکل جدی را در کوتاه مدت ایجاد نمی کند و مصرف بیش از اندازه آن توصیه نمی‌شود، عنوان کرد: برای وزارت بهداشت مهم این است که سرانه مصرف روغن پالم کاهش یابد و مصرف لبنیات مردم به دلیل این موضوع آسیب نبیند به همین دلیل به سرعت این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفین مجازات خواهند شد.

وی ادامه داد: نباید به خاطر این موضوع شیر و لبنیات از سفره مردم حذف شود بلکه باید سرانه مصرف شیر و لبنیات که در حال حاضر در کشور ما کم است، افزایش یابد اما با این حال باید مردم توجه کنند که شیر و لبنیات کم چرب مصرف کنند.

دیناروند در خصوص اینکه آیا قیمت دارو در نیمه دوم سال تغییر خواهد کرد یا نه گفت: در نیمه اول قیمت دارو همانطور که اعلام کردیم، افزایش پیدا نکرد، سیاست وزارت این است که تولید داخل آسیب نبیند چرا که بخش زیادی از داروهای مصرفی کشور تولید داخل هستند البته قاعدتا با توجه به تورم انتظار آن است که برخی از قیمت‌ها اصلاح شود که به تدریج بنا به نیاز اصلاحات به گونه‌ای خواهد بود که به بیمه ها و مردم فشار وارد نشود و در عین حال تولید کننده نیز ضرر نکند.

رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص فهرست دوم داروهای بیمه ای عنوان کرد: هنوز فهرست دوم دارویی که قرار بوده تحت پوشش بیمه قرار گیرند، نهایی نشده است البته این لیست از طرف وزارت بهداشت آماده است و منتظر ایرادات است که برطرف شود و خوشبختانه بیمه‌ها تا حد زیادی ما را همراهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه البته با اجرای طرح تحول مشکلات اغلب بیماران برطرف شده است، افزود: تعدادی از بیماران خاص و صعب‌العلاج درخواست دارند که حمایت از داروهای وارداتی مشابه تولید داخل افزایش یابد که این امر مورد تایید وزارت بهداشت نیست و کسانی که ترجیح می دهند داروی خارجی مصرف کنند باید مقداری از هزینه را خودشان پرداخت کنند که امسال سعی کردیم که این اختلاف پرداختی در حد پایین باقی بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهقاني
۱۱:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
اين يعني پشتيباني کردن از شرکتهاي متخلف و آدمهاي که جان مردم برايشان مهم نيست و ضايع کردن حق شرکتهايي که بفکر مردم هستند نه به فکر جيب خود ،اين قبيل برخوردها سبب ميشود که مردم از نظام دلخور بشوند و بهانه را دست دشمنان ملت بدهند ،حقير خوهش ميکنم که با اين جور موارد برخورد شود تا کسي نتواند به اين ملت خيانت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ایوب100
۱۹:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
یک شرکت معتبری بیش از 100 نوع محصول تولید کند که در یک یا چند محصول آن از روغن پالم استفاده کرده باشد و ما برای جریمه این شرکت اگر اسمش را رسانه‌ای کنیم، کل تولیدات این شرکت آسیب می‌بیند و از این نظر شرعی درست نیست.( رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو امروز 25 مرداد)ازنظر همان شرع شما جان وجسم مردم وکودکان مظلوم آسیب ببینند مهم است یا سود یک شرکت که تاالآن بااین کارشان ثروت های افسانه ای وسود 50سال آینده شان را دراین چندسال ازاین مردم بی دفاع بناحق کسب کرده اند.
Singapore
لبنیات محلی چوپان
۰۸:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
من خودم مغازه لبنیات محلی دارم.خداشاهده بینهایت حواسم هست که کوچکترین حقی از مردم نیاد گردنم.چون مشتری بیچاره به من اعتماد کرده وظیفه منه جواب اعتمادشو بدم.نمیدونم مسئولین و این شرکت ها با اینکه با سلامتی مردم مظلوم و بی دفاع ایران اینطور بازی کردن شب راحت خوابشون میبره
Iran (Islamic Republic of)
يا مهدي ادركني
۰۲:۰۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بابا براچي دعوا ميكنين اينها همش علاىم ظهور آقا هستش
داره ناحق ها حق ميشه و ...
به سلامتي آقا دعا كنين
ظهور خيلي نزديكه ...
Iran (Islamic Republic of)
jamshid
۰۰:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
اگر قرار باشد درشهر مست گیرند ......بله برادران عزیز که سراغ عاملین میگردید .همه دخیل هستن به مغزتون فشار نیارید.
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۲:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اگر یک وقتی شنیدید که گربه ای برای رضای خدا موشی گرفت،مطمئن باشید یک شرکت فقط بخاطر ملت کار می کند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آره دیگه مردم سلامتیشون در خطر باشه از نظر شرعی هیچ ایرادی نداره
برو عامو ملتو مسخره کردین
خلاف خلافه مگه شرعیو غیر شرعی داره؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
بد بخت ملتی است که پول میدهد بیماری میخرد خدایا به داد این ملت برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
نظام نظارتی و کنترلی کارامدی را باید تعریف و پایدار نمائید که ، در این هرج و مرج اقتصادی ، که هرکس به فکر کسب سود است و اصلا به حلال و حرام آن کاری ندارد . مردم علاوه بر پول سلامتی اشان به هدر نرود .
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۱۸:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
شریک دزد و رفیق قافله!
ایران را محل امنی برای فساد کردین نهایتا یک مجرم را با حروف الفبا(ب-ز .ح-ر) معرفی میکنید و به ریش ملت میخندید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
کاش فقط شیر مون مشکل داشت. برنج و سبزی و میوه و گوشت آلوده رو کجای دلمون بذاریم؟؟؟؟؟
Canada
Reza
۱۷:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
با سلام،
اين نمونه كامل حق كشي هست !
پدر و مادر من و حتي كل ملتي كه از شيرهاي الوده استفاده كردند حق دارند نام شركت توليد كننده " مجرم " را بدانند تا اقامه دعوي كنند و شركت به دليل ظلم به عموم بايد مجازات علني بشه!!!
من نميدونم قانون چي ميگه ولي انصاف نيست واقعا مردم ندونند اين ظلمه به مردمه !
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۷:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آقا لازم نکرده شما جریمشون کنید ، اسمشون اعلام کنید خود ما با خرید نکردن از اون شرکتها جریمشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
با اعلام نکردن نام شرکت متخلف باعث می شوید مردم از همه شرکتهای تولیدات لبنی خرید نکنند و از ضربه هم به سلامت مردم میزنه و هم به سلامت اقتصاد شرکت های که درست کار انجام دادند البته اگه شرکتی باشه که درست کار انجام داده باشه با اعلام نکردن شرکت متخلف شما همه شرکتهای تولیدی رو متخلف اعلام می کنید این نکته یادتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۲۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
جناب آقای معاون وزیر بازی کردن با جان مردم در شرع و آیین شما درست است؟ امروز برخورد با مجرمان از نظر شرعی درست نیست و ترس من از فردایی است که رشوه گرفتن و دروغ گفتن هم از واجبات شرعی شود.
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۱۷:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آقای مسئول!!! به فکر آبروی کسانی هستی که با سلامتی و جان مردم بازی کرده و میلیارد شده ، آن شخص یا اشخاص اگه آبرو داشتن که این کار را نمیکردن ، این کار آنها نسل کشیه و عدم افشای نام آنها نیز همکاری با متخلف جهت ادامه روند کارهای دیگر آن شخص ، پرداخت مبلغی اندک در مقابل سود هنگفتی که نسیب آن شخص شده چه دردی را دوا میکنه؟؟؟؟؟
اسامی متخلفین رو اعلام کنید تا همانند تمام کشورهای دیگر جامعه آنها را تنبیه کند بعد ببین بازهم کسی از این کارها میکند یا خیر
با عدم اعلام اسامی جز ایجاد شاعبه برای مردم کار دیگری نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اولین گزینه انتخاب هر مسول شجاعت است.آقای مسول محترم غذا وداروی72میلیون ایرانی، در ادوار گذشته چه مشکلی بوجود آمد که شرکتهای لبنی اصلا وجود خارجی نداشتند؟ اگه ریگی به کفشات نسیت چرا از لو دادن آن میترسی؟حضرت آقا سلامتی 72 میلیون نفررا به خاطر ترس از ورشکستگی این زالو صفات چوب حراج می زنی؟ افسوس...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
همین ملاحظات بوده که وضع فساد اقتصادی به اینجا رسید ه بیایید برای یکبار هم که شده ملاحظات را کنار بگذارید و نتیجه مثبت آن را ببینید ضمناملاحظه میلیونها مردم بیگناه مهمتر است یا ملاحظه تعداد معدودی سودجو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
مگر شما وکیل و وصی مردم هستید که از عوض آنها تصمیم میگیرید؟هر جا دزدی شده اسامی دزدهای متنفذ را به بهانه حفظ شئونات اسلامی مخفی کرده اید. می فرمایند دولت با گران کردن خودرو مخالف است و لی وزیر صنعت و معدن از گرانی خود رو دفاع میکند.آقای احمدی نژاد بی خودی پول پخش کردو این دولت جیب مردم را خالی میکند.البته پول دارها هوای جیب خود را دارند این فقیر فقرا هستند که بیچاره تر میشوند. این قدر دودوزه بازی نکنید ،مردم ماهیت شما را میشناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اونا که تو شیر روغن پالم ریختن پس تو محصولات دیگه بدترشو ریختن. متخلف متخلفه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
لطفا نام دین را وسط نکشید که خیلیا به واسطه همین هر کاری خواستن کردن و کسی هم جلوشون رو نگرفته
اگه اون شرکتا پشتشون به همچین مسولینی گرم نبود
به خاطر سود بشتر با جون مردم بازی نمی کردن
Iran (Islamic Republic of)
پریماه
۱۶:۱۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
باز خوبه توی کشور مسلمون داریم زندگی میکنیم.ببین اگه مسلمون نبودن دیگه چه اوضاعی داشتیم.
اون شرکت وقتی روغن پالم رو میریخت توی شیر فکر مسلمونا رو نمیکرد اونوقت الان به اسم دین میگید که اشکال نداره جون مردم در خطر بوده ابروی شرکت مهمتره
-
الف الف
۱۵:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اگردولت دستی تواین کارندارد وپای خودش گیرنیست حتمااعلام میکرد. دوستان غصه رابزاریدکنارهنوزسه سال ازخدمت این دولت مانده .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
بنده دیگر نمی دانم محصولات لبنی را سر سفره خانواده ام بگذارم مفیدتر است یا نگذارم خداوند لعنت کند کسانی را که بخاطر منافع مادیشان سلامت خانواده ها را به خطر می اندازند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
متاسفم از این همه دروغ و باند بازی
حواله تان به روز قیامت
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اگر مردم اسیب ببینند مثلا دچار سرطان شونداز نظر شرعی درست است؟جناب آقای رئیس سازمان غذاو دارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
مقصر مردم اند که هر بلایی سرشون میاد صداشون در نمیاد باید چند روزی از خریدن هر نوع مواد لبنی خوداری شود تا شرکت ها حساب دستشون بیاد کجای دین این فتواها صادر شده که با جان مردم بازی کنند وبه سودهای کلان دست یابند ولی کسی اسمشون هم نفهمه به خاطر همین پنهان کاری هاست که هر نوع فساد مالی در این کشور اسلامی صورت میگیره
Germany
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۳
ما از اون روز یک ماه مواد لبنی نخریدیم. اما خوب همبستگی لازمه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
همه‌ي شركتهاي لبني گفتن كه ما روغن پالم توي محصولاتمون استفاده نكرديم

من اين جا ميخواستم از همه عذرخواهي كنم كه ننه‌ي من بوده توي شيرش روغن پالم ميزده
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
برادر من نمی گذارند . این یک اصل در مملکت ماست . نمی گذارند .یک توجیه بی منطق و ....... تمام شد ....... فاتحه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
چقدر ساده اید اینها همش کلاه سر مردم گذاشتنه، الان سالیان ساله در خوارکی ها این روغن داره استفاده میشه و همین الان کارخانجاتی هستند که دارند استفاده می کنند و هیچکس بهشون کاری نداره اینا همش سیاسی بازی معلوم نیست سر کدوم کارخانه داری را می خواستن زیر آب کنند واونا ورشکست کنند این جریان سازی را شروع کردند. مردم فهیم باید دیگه همه را شناخته باشند
Iran (Islamic Republic of)
بنــده خدا
۱۴:۲۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام
احتـــــراما" روغن پالم خوب يا بده؟ لطفا جواب ديد.
خدمت رئیس سازمان غذا و دارو عرض ميشود كه در شير خشك يارانه اي كه به كودكان محروم ازشير مادر استفاده ميشود و سازمان بهداشت توزيع كننده آن است در محتوا و تركيبات آن به وضوح روغن پالم نوشته شده .
حالا روغن پالم خوب يا بده؟ اگر بده خوب چرا در شير خشك آن هم براي نوزاد و توسط آن وازات خانه محترم توزيع ميشه . گر خوب پس چرا استرس....
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۴:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام
به مسئولین محترم وسازمان بهداشت ایران میگویم واقعا دست مریضاد به اینکه در سلامتی مردم یا بهتر بگویم مسلمان ایرانی کوشا هستید! شماها هستین که پول میگیرین کارنمیکنید شماها هستید چهره دین مبین اسلام رو وشرع مقدس رو خدشه دار میکنید و روحیات معنوی مسلمانان رو به چالش میکشید مزد اخرتان را با این فریب کاری و نیرنگ در روز قیامت خواهید دید . اهدناالصراط المستقیم. ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی قدم دزفولی
۱۴:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
با سلام این مسئله را خود باشگاه خبرنگاران باید پیگیری کند و به مسولین بفهماند که کاربران و مردم معترض هستند. البته خود گزارشگران حتما چیزهایی میدانند که زیاد دور اینجور خبرها نمیروند نمونه آن سقوط هواپیما که در همان روز اول تبدیل به خبر دست دوم در رسانه ها شد پس خود رسانه ها میتوانند حتما تاثیر گذار باشند در این قضایا. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۴:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
باسلام
شرعی!!!! ههههههههههههههههههه،
پس کار شرکتها خیلی شرعی بوده است.
این شرکتها آیتمی بعنوان شرعی در لیست کارهاشان وجود ندارد. از کم فروشی به گران فروشی به تغییر ماده به ماده کم ارزش و غیره این همش از شرعی اونها است. پس شرعت کجاست؟!!!
دیگه نه شما و نه اونا را باور می کنیم. فقط مردم غیر شرعی در این کشور زندگی می کنند و باید بصورت شرعی با این مواد عجیب و غریب نابودشان کرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
فربد
۱۳:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
اقای وزیر افکارعمومی را به سخره گرفته اند ..ایشان بچه خوبند معاونشون بچه بده .. مگر وزیر جلوی ده ها رسانه اعلام نکرد هفته اتی اسامی شرکت های متخلف را اعلام میکنم ..حالا معاون ایشان ظاهرا قصد ماست مالی را دارند .
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۳:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تازه متوجه شدم
اگه شرکتی هم زهر به خورد مردم بدهد و هم خوراک، بخاطر اینکه ممکنه دیگه کسی خوراک این شرکت رو نخرد یا نخورد گناه داره طفلکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
دروغگوهای بزرگ
Seychelles
بابك صادق زاده
۱۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
از نظر شرعي درست است كه با سلامتي مردم بازي كنند و سر سلامتي مردم معامله كنند كسي كه اين كار را كرده بايد معرفي شود تا به خاك سياه كشيده شود شما با اين كار مجوز انجام دوباره اين كار را صادر كرديد . م كه ديگر لبنيات پاستوريزه نخواهم خريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام
مسئولین محترم وزارت بهداشت و استاندارد توجه کنند در صورت هرگونه کوتاهی در رعایت حقوق مردم در این دنیا که هیچ به علت بی اطلاعی مردم ولی باید جایی جوابگو باشند که دیگر راهیی نخواهند داشت شرکت های متخلف و سوء استفاده کننده را هم چون نمی شناسم به خدا واگذار کردم
Iran (Islamic Republic of)
morad
۱۳:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
بله....فاش نکنید...فاش نکنید تا هرکسه دیگه ایم مثل سلبق هر غلطی دوس داشت تو این مملکت بکنه ...و خیالشم راحته که اسمش به گوش کسی نمیرسه....خدا لعنتتون کنه.
United States of America
ناصر
۱۶:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
حرفا ميزنيا اسمش شركت ها رو فاش كنن گناه كبيرس بايد مردم اشغال اين شركت ها رو بخورن مريض شن بميرن ولي جيب اقايون خالي نباشه نميشه برو توبه كن برو
Iran (Islamic Republic of)
كيا
۱۳:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
درست است كه با اعلام اسامي شركت هاي متخلف آن شركت ضرر مالي زيادي مي بيند ولي با اعلام نكردن اسامي، كل شركت هاي لبني و از آن مهمتر سلامت جامعه آسيب جدي خواهد ديد چون مصرف لبنيات به علت عدم اعتماد مردم به طور چشم گيري كاهش خواهد يافت
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد سلیم
۱۲:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
متاسفم برای این ملت که چند وقت است یکسری سودجو به شکل غیر انسانی به دلیل سود و منفعت حاضر شدند از مواد غیر مجاز استفاده نمایند و حتی خیلی ها را به کام مرگ کشاندند آمار سکته و امراض دیگر را در مردم رایج نمودند ، حال به جای احقاق حقوق مردم و مجازات، بحث از حفظ آبرو میکنند. واقعا جای تاسف دارد مسئولی این نگاه را داشته باشد چطور زمانی که این کار غیر انسانی را انجام دادند به فکر مردم بی گناه نبودند. بنده به عنوان یک ایرانی از همه مردم ایران و مسئولین با غیرت و غیر وابسته به این شرکتها تقاضا دارم برای احقاق حق و دفاع از ظلمی که بسلامتی میلیونها نفر شده است از طریق مراجع قضایی خواهان مجازات متخلفین باشند .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
با سلام صحبت آقای دیناروند (( وی با بیان اینکه مصرف روغن پالم مشکل جدی را در کوتاه مدت ایجاد نمی کند)) به نظر شما مصرف استفاده چند ساله کم است خدا وکیلی این شرکتها خیانت کردند . حق مردم است که بداند . مدتی قبل در رسانه اعلام شده بود در یک کشور خارجی غیر مسلمان فردی در نوشابه یک عد باطری ساعت پیدا میکند پس از شکایت از ان شرکت بیش از 450000 هزار دلار غرامت میگیرد . و ما با شرکتها چه برخوردی میکنیم ( یک کشور مسلمان )
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
باشه حتما میریم شیر می خریم
یه نکته به شهرستانی ها، اگر شیر محلی در دسترس دارید
Germany
هوشنگ شكيب
۱۲:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
لطفا پاي شرع را به ميان نكشيد بگوييد شركتها دولتي هستند و نمتوانم نام آنها اعلام كنم ، بيچاره مردم ايران كه حق ندارند نام مجرمان وخيانتكاران به جان و مال خود را بدانند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن رحیمی
۱۱:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
باسلام
چرا فکر همه چیز رو میکنین فقط به فکر مردم نیستین خوب درحد همان محصول در
همان شرکتی که ازاین روغن استفاده کرده
اطلاع رسانی کنید یعنی یک شهروند ایرانی حق نداره تصمیم بگیره چه مواد غذایی رو از کدام شرکت تهیه کنه شما چطور اسم خودتون رو میگذارید مسِئول ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
عجب دولتی داریم اره اعلام نکنید مردم که مهم نیستند اگر مهم بودند پراید را سایپا نمیفروخت 22000000میلیون ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
شرکت متخلف است نه نوع کالا پس باید کالای جریمه شود خجالت اور است اقاجان توجیه الکی نکنید به سراغ هریک از کالا ها تغذیه ای که می روی نوعی در او غش صورت گرفتهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
ولی گفتندشرکت های متخلف پلمپ شد.
آخرین اخبار