رئیس برگزاری چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ از استقبال خوب استان‌های فعال در حوزه چاپ برای برگزاری "جشن بزرگ خانواده صنعت چاپ" در کشور خبر داد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، محمودرضا برازش با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه سومین نشست شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ تصمیم گرفته شد تا "جشن خانواده صنعت چاپ" علاوه بر تهران در استان‌های فعال صنعت چاپ نیز برگزار شود.
 
وی افزود: پس از تصویب این مصوبه دعوت‌نامه‌هایی به استان‌های خراسان رضوی، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، تهران، البرز، قزوین و فارس ارسال شد و از آن‌ها درخواست شد که چنانچه آمادگی برگزاری این جشن را دارند، آمادگی خود را به دبیرخانه جشنواره اطلاع دهند.
 
برازش با اشاره به استقبال استان‌ها برای برگزاری این جشن گفت: هم اکنون 5 استان آمادگی خود را برای برگزاری «جشن خانواده صنعت چاپ» اعلام کرده‌اند. پس از بررسی درخواست‌های آن‌ها نسبت به انتخاب استان‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش؛ جشن بزرگ خانواده صنعت چاپ در دوره‌های گذشته صرفا در استان تهران برگزار می‌شد و در چهاردهمین دوره این جشواره به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های این جشنواره و فعال‌سازی ظرفیت‌های استانی صنعت چاپ در استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشن ، خانواده ، صنعت ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار