هنرهای تجسمی در هفته‌ای که گذشت ؛

برگی از تاریخ معاصر ایران

نمایشگاه‌های هنری در هفته‌ گذشته در بسیاری از نگارخانه‌های تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته‌ای که گذشت هنرهای تجسمی میزبان نمایشگاه و برنامه‌های هنری بود.

اولین نمایشگاه عکس سینا، در هفته‌ای که گذشت در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این نمایشگاه 76 عکس از نگاه عکاسان جوان با موضوعات مختلف از جمله مستند خبری و ... به نمایش گذاشته شد.

گشایش این نمایشگاه با حضور عده بسیاری از عکاسان و عکاسان برجسته‌ای چون: محمود کلاری انجام شد.

این نمایشگاه تا 26 مرداد ماه نیز درگالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد. در بخش دیگری از این فرهنگسرا در گالری شماره 2 نیز نمایشگاهی از آثار نقاشی پریوش حکیم رابط برگزار شده که این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه دارد.

 نقاشی معاصر ایران و نگارگری

در هفته گذشته نمایشگاهی با عنوان نگارگرانه در نگارخانه هنر ایران برگزار شد که در این نمایشگاه آثار نگارگری با نگاهی به دنیای معاصر ارائه شده بود. این نمایشگاه در حقیقت به جهت ایجاد ارتباط بین نقاشی معاصر ایران و نگارگری برگزار شد.

 مروری بر تاریخ معاصر ایران

نگارخانه مژده در هفته‌ای که گذشت میزبان نمایشگاه بزرگی از آثار هنرمندان برجسته نقاشی ایران بود. در این نمایشگاه که گوشه‌ای از سیر تحول تاریخ معاصر ایران به نمایش گذاشته شد آثاری که از نقاط مختلف ایران و جهان گرد‌آوری شده بودند در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

این نمایشگاه که دربرگیرنده آثار ارزشمندی از هنرمندانی چون: احمد اسفندیاری، محمود جولادی‌پور، جلال شباهنگی، سهراب سپهری و ... است تا 27 مرداد ماه در گالری مژده ادامه دارد.

 موزه معاصر همچنان میزبان آثار چاپ دستی

موزه هنرهای معاصر تهران نیز میزبان آثار هنرمندان چاپ دستی است که این نمایشگاه تا 30 مرداد ماه در گالری‌های موزه هنرهای معاصر تهران ادامه دارد که در هفته آینده نیز گالری‌ها میزبان نمایشگاه‌های متعددی در آخرین ماه از فصل تابستان خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار