"شبکه تهران" با ثبت نام خردسالان 1 تا 8 سال زمینه شرکت کودکان در برنامه محبوبشان را ایجاد کرده است.

به گزارشخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،حوزه برنامه‌سازی کودک نسبت به سایر گروه‌های تولیدی از اهمیت خاص و قابل توجهی برخوردار است به گونه‌ای که آثار تربیتی و شکل‌گیری شخصیتی کودکان در سنین پایین بر اساس این آثار در علوم روان‌شناسی نیز تأیید و مورد بررسی قرار گرفته است.

تهیه و تولید برنامه‌های شاد و هماهنگ با روحیه کودکان که بتواند در خلال اهداف آموزشی، نشاط و سرزندگی را برای آنان ایجاد کند، وظیفه سنگین را بر دوش گروه سازنده برنامه‌های این گروه سنی قرار می‌دهد به طوری که حضور کودکان در این فضای برنامه ساز و همکاری آنان می‌تواند انرژی مثبت و فضای شادی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

گروه کودک شبکه پایتخت با برنامه رنگین کمان هر روز ساعت 14:25 به مدت 60 دقیقه میهمان خانه‌ها می‌شود و با اجرای زیبای عروسکی و مجریان توانمند و آشنا به روحیه و خلق کودکان لحظات زیبایی را هم برای کودکان حاضر در استودیوی پخش و هم بینندگان برنامه‌اش فراهم می‌کند.

شبکه تهران با فراهم کردن شرایط ثبت نام کودکان 1 تا 8 سال زمینه شرکت خردسالان را در این برنامه فراهم کرده است و خانواده‌های علاقه‌مند می‌توانند با پر کردن فرم درخواست شرکت در رنگین‌کمان به آدرس سایت شبکه ‌www.tv5.ir زمینه شرکت خردسالانشان را در این برنامه ایجاد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کودک ، شبکه ، تهران ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار