مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 15 از توسعه و افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های آزادگان و امام رضا(ع) خبر داد.

نادر لطفی مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: توسعه سرانه‌های فضای سبز بزرگراه آزادگان و امام رضا(ع) در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری منطقه 15 قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، افزایش سرانه‌های فضای سبز، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است. 

لطفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فضای سبز منطقه 15 به منظور توسعه فضای سبز در بزرگراه‌های آزادگان و امام رضا(ع) به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده باش اکیپ‌های فضای سبز منطقه 15، توسعه و کاشت سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های آزادگان و امام رضا(ع) با کاشت انواع درخت، درختچه نشاء، گل‌های فصلی و چمن‌کاری از اقدامات اجرایی این طرح است. 

لطفی خاطر نشان کرد: بیش از 20 بسته و فرش گل با مساحت هر کدام 60 متر مربع در فصول مختلف سال 93 براساس سازگاری با محیط از جمله کاشت نشاهای جعفری، ناز واطلسی در تابستان،‌ آبیاری سرانه‌های فضای سبز با استفاده از سیستم آبیاری نقطه‌ای از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است. 

انتهای پیام
 
برچسب ها: بزرگراه ، ازادگان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار