رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مازندران پر از منابع برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در همایش فعالان تولید در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: کشور ما گرفتار رکود تورمی است که این دو درد متضاد هم است و برای رفع این مشکل، بحران و پیچیدگی پیش می‌آید و درمان آن اثر معکوس برای کشور ایجاد می‌کند.


سردار نقدی با بیان اینکه باید از ظرفیت پنهان برای تولید کشور استفاده کرد که کمتر به آن توجه شد و اگر از این ظرفیت خوب استفاده کنیم بر مشکلات فائق می‌آیم، افزود: ‌تولید باید بدون افزایش نقدینگی انجام شود و از ظرفیت پنهان کشور به خوبی استفاده شود.


وی بان اینکه اگر کشوری به یکی از این دردها مواجه باشد امکان درمان آن وجود دارد، ‌اضافه کرد: برای درمان مشکل فعلی کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی است و به دنبال فرمولی باشیم که احتیاج به نقدینگی نداشته باشیم.


رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه‌ مازندران پر از منابع برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است،‌ اضافه کرد: بسیاری ‌برکه و نیزارهای بلا‌استفاده در استان مازندران وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیت پنهان ‌‌بیکاری را در استاتن ریشه‌کن کنیم.‌


سردار نقدی بااشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی همان اقدامی است که برخی از فعالان با سرمایه کوچک موفق به کار بزرگ شدند، ‌گفت: مشکلات اقتصاد مقاومتی در کشور قابل حل است.


رئیس بسیج مستضعفین خواستار ایجاد صنایع تبدیلی و یا همکاری ‌فعالان اقتصاد مقاومتی شد و افزود: همکاری با فعالان این بخش مشکل تولید اقتصاد مقاومتی را رفع و رونق اقتصادی را در استان ایجاد می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.