سر مربی تیم استقلال گفت:متاسفانه برخی از دوستان با وجود اینکه 12 بازی تا پایان نیم‌فصل مانده این بازی را فینال زودرس نامیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از مسابقه با سپاهان، گفت: به بازماندگان سانحه هواپیمایی و برادر پیشکسوت بزرگ فوتبال محمود خوردبین تسلیت می‌گویم.همیشه گفته‌ام هم برای من و هم برای زندگی ورزشی من و خانواده‌ام، دو سال ورزشی خوب داشتم و همیشه در جمع خانواده‌ام اصفهان را جزو خاطرات خوب زندگی‌مان می‌دانیم.

قلعه‌نویی گفت: ما دو بازی تیم سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و به خوبی به تغییر سیستمی که سپاهان در این فصل داده، آگاهیم.کرانچارخدمات زیادی به سپاهان داده است.از مسئولان خواهش کردم و گفتم خواهش می‌کنم تمرکزتان را بر روی ورزشگاه نقش جهان بگذارید.

وی در مورد اینکه جاسم کرار به بازی فردا می‌رسد، گفت: ترکیب تیم را نمی‌توانم بگویم اما از کادر پزشکی تشکر می‌کنم. تمام مصدومان را به بازی فردا رسانده است.

سرمربی استقلال در مورد  خط دفاع گفت: متاسفانه در شروع لیگ ما این دو بازیکن (صادقی و عمران‌زاده) را از دست دادیم و در خط دفاعی دچار مشکلاتی شدیم اما استقلال با این داشته‌هایش باید ادامه بدهد اما این طور نمی ماند بهتر می شویم وبازیکنان می رسند.در مورد جمشیدیان هم باید بگویم وی برای ما زیر 500 دقیقه بازی کرد.حتی اواخر فصل که بازی به او رسید کیفیتی که انتظار داشتیم را ارائه نکرد.

وی افزود: به این نکته هم دقت کنید که احمد با ما قرارداد نداشت.مدیر برنامه‌ وی خواهش کرد اگر امکان دارد او را هم احیا کنید و به او فرصت دیگری بدهید. به مدیر برنامه‌هایش گفتم متاسفانه او در فهرست ما جایی ندارد اما به خاطر تقاضایی که شد و علاقه‌ای که به احمد داشتم به او فرصت دادم و او رابه اردوی ترکیه بردیم.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، تهران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار