فخرالدینی: مطلبی درباره صادقیان نگفته ام/ از جایگاهم در استقلال خوشحالم

مدافع هافبک استقلال می‌ گوید به دنبال حاشیه نیست و تنها به دیدار تیمش و سپاهان فکر می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میلاد فخرالدینی با تکذیب مصاحبه ای که از قول او در رسانه ها درباره پیام صادقیان منتشر شده است، گفت: من همیشه با رسانه ها ارتباط خوبی داشته ام اما از آنها می خواهم از قول من مطالب کذب ننویسند. متاسفانه نقل قولی از من منتشر شده که در آن درباره صادقیان صحبت کرده ام اما این مطلب کذب محض بوده است و من تمام تمرکزم روی بازی با سپاهان است و به هیچ وجه علاقه ندارم در حاشیه باشم.

وی درباره دیدار با سپاهان گفت: این دیدار یک بازی بسیار سخت و دشوار برای ماست اما باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم. من در روزهای گذشته تمام تلاشم را کردم که در تمرینات خودم را به کادرفنی نشان دهم و از اینکه در استقلال جایگاه خوبی پیدا کرده‌ام، بسیار خوشحالم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که از اینکه در بین هواداران استقلال به عنوان بازیکنی موثر شناخته می‌شود چه احساسی دارد، بیان کرد: از این بابت خیلی خوشحالم. استقلال تیم بزرگی است که هواداران پرشمار و خاصی دارد. من امیدوارم تا همیشه بتوانم موجب رضایت آنها را فراهم آورم. بازی کردن در استقلال باعث افتخار من است.

فخرالدینی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت جزییش برطرف شده است، عنوان کرد: بله. خوشبختانه درد ندارم و با تمام وجود می‌توانم برای تیمم، استقلال بزرگ برابر سپاهان بازی کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار