مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج از نصب ۶ ایستگاه اتوبوس مکانیزه در سطح شهر کرج خبر داد.

حمید دلشاد، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، درباره ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس اظهار داشت: ۶ ایستگاه اتوبوس مکانیزه تا پایان مردادماه سال جاری جهت رفاه حال شهروندان و به منظور ساماندهی وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس سطرح شهر کرج نصب و راه اندازی می‌شود.   
 
وی افزود: مدل جدیدی از ایستگاه‌های مکانیزه با دارابودن ویژگی‌های سرمایشی و گرمایشی در جهت تامین شرایط مناسب زمان انتظار مسافران در مکان‌هایی که تقاضای سفر بیشتری است نصب خواهد شد.   
 
وی عنوان کرد: ایستگاه‌های مکانیزه در خیابان شهید بهشتی، سراه راه رجایی شهرف بلوار امام رضا (ع)، فلکه سوم فردیس، چهارراه هفت تیر، بلوار شهید چمران، بلوار استقلال با هدف زیباسازی مبلمان شهری و با شیشه‌های ایمن و نشکن که از زیبایی خاصی برخوردار است و همچنین محلی برای عرضه بلیت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی، البرز کارت دارد در نظر گرفته شده و نصب خواهد شد.   
 
وی در پایان با اشاره به اینکه بانصب ۶ ایستگاه اتوبوس تعداد ایستگاه‌های مکانیزه به ۴۱ ایستگاه می‌رسد، خاطرنشان کرد: با تعاملی که با شهرداری کرج انجام شده است، بعد از برطرف شدن مشکل معارضان سازمان اتوبوسرانی در نظر دارد تعداد ایستگاه‌های مکانیزه بیشتری در سطح شهر کرج نصب کند.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، کرج ، مکانیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار