روزنامه تایمز لندن در گزارش اعلام کرد که اکثریت انگلیسی‌ها از پیوستن کشورشان به حملات هوایی آمریکا علیه داعش حمایت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه تایمز لندن امروز در گزارشی در صفحه اول خود با عنوان "اکثریت انگلیسی‌ها از سوی تروریست‌ها احساس تهدید می‌کنند" گفت: اکثریت انگلیسی‌ها از پیوستن کشورشان به حملات آمریکا علیه داعش حمایت می کنند.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: طبق یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده است، اکثریت انگلیسی‌ها از پیوستن کشورشان به حملات هوایی آمریکا علیه تروریست‌های داعش در شمال عراق حمایت می‌کنند چرا که آنها از سوی تروریست‌های اسلام‌گرای افراطی احساس تهدید می‌کنند.

این روزنامه همچنین افزود: ازهر 10 نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، 8 نفر معتقد هستند که خطر، انگلیس را تهدید می‌کند و این درحالی است که 40درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از پیوستن کشورشان به حملات هوایی که آمریکا انجام می‌دهد حمایت می‌کنند.    

این روزنامه در ادامه گزارش خود نوشت: یکی از فرماندهان امنیتی اقلیم کردستان عراق تأکید کرده است که شکست انگلیس در ضربه به داعش، سبب خواهد شد که اعضای انگلیسی این گروه بار دیگر به انگلیس برگردند و تهدیدی رابرای انگلیسی‌ها بوجود آورند.

دراین گزارش آمده؛ نخست وزیر انگلیس ممکن است از پارلمان دعوت کند تا بصورت فوری به منظور درخواست برای مشارکت لندن در حملات هوایی در عراق تشکیل جلسه دهد؛ البته این روزنامه توضیح می‌دهد که حمایت ملی از مشارکت در این حملات از 38 درصد در روز دوشنبه به فقط40 درصد در روز بعد آن افزایش یافت.

دولت انگلیس پس از تصمیم برای انتقال سلاح‌هایی که از چندین کشور از جمله قطر تأمین شده بود، به کردستان  به مسأله ورود به این درگیری‌ها نزدیک شده؛ همچنانکه نیروهای انگلیسی ممکن است تا پس از تصمیم لندن مبنی بر انتقال بالگردهای "شینوک" به پایگاهی نظامی در شمال عراق، به عراق بروند.

این روزنامه در پایان نوشت: بالگردهایی که نیروهای انگلیسی از آن برای انتقال سربازان استفاده می‌کنند؛ می‌توانند در خارج ساختن هزاران ایزدی محاصره شده در کوه‌های سنجار نیز مورداستفاده قرار گیرند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار