بازیکن سابق تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی در جام جهانی کاملا در خدمت تاکتیک تیمی بودند و همین امر باعث شد که استعدادهای فردی آنها نمایان نشود و تیمهای خارجی خواهان بازیکنان ما نباشد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عامل ترانسفر بازیکنان تیم ملی بعد از جام جهانی 2014 اظهار داشت: ما در جام جهانی ستاره خاصی نداشتیم که در تیم ما بدرخشد در ضمن شرایط سنی تیم ملی خیلی بالا بود فوتبال اروپا به دنبال بازیکنان جوانی است که استعدادهای را برای شکوفایی داشته باشند.

وی افزود: ما خیلی در خدمت تاکتیک تیمی بودند و چاره‌ای هم نبود و با توجه به داشته‌هایی که کی‌روش در چنته داشت این روش اجتناب نا‌پذیر بود.

رضایی در ادامه بیان کرد: قابلیت بازیکنان ما نادیده گرفته شد و در کارهای انفرادی چیزی از بازیکنانمان ندیدیم.

رحمان رضایی در ادامه گفت: در جام جهانی تیمهای چون کلمبیا بازیکنان منتقدی داشتند که تیمهای اروپایی به دنبال چنین بازیکنانی هستند تیم ملی ما باید برای جام جهانی بعدی برنامه‌ریزیهای را اتخاذ کند تا به بازیکنان اجازه ابراز وجود و استعداد داده شود.

رضایی سپس در خصوص حضور بازیکنان ایرانی در لیگهای عربی بیان کرد: لیگهای عربی از لحاظ فنی خیلی از لیگ ما پایین‌تر است اما از لحاظ مالی و از لحاظ نظم و برنامه‌ریزی از لیگ ما بهتر هستند.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان چون قوچان‌نژاد دژاگه 5-6 ماه در خدمت تیم ملی بودند و نتوانستند خودشان را نشان دهند توانایی آنان در تیم محو شد.

رضایی در پایان در خصوص اینکه آیا علت حضورستاره‌های ما در لیگهای عربی مسائل مالی است و یا خیر خاطر نشان کرد: صد در صد پول هم مسئله مهمی است که منجر به حضور بازیکنان ما در لیگ عربی شده است در ایران یک بازیکن از دو میلیارد پولی که می‌گیرد مقدار زیادی از آن را صرف مالیات کند در حالی که در کشورهای عربی کل پول را می‌گیردند و بازیکن دغدغه مالی ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، تاکتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار