مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از در‌دست اجرا بودن بوستان بانوان لویزان خبر داد.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح بوستان لویزان از زیر مجموعه‌ای طرح مربوط به احداث بوستان‌های مخصوص بانوان است.

وی افزود: ساخت بوستان‌های بانوان در تهران از سال 1387 بر اساس قانون شورای اسلامی تهران آغاز و تا تیر سال 1391 چهار مجموعه از آن ساخته شده در چار چوب همین قانون و به  منظور ایجاد بو‌ستانی اختصاصی برای بانوان در پهنه شرقی تهران، طرح بوستان بانوان لویزان تنظیم شده است ،احداث چنین  فضا‌هایی و تصویب قانون مربوط به آن بارویکردتوجه به نیاز زنان به عنوان نیمی از جامعه انجام شده است.

وی درادامه با اشاره با اهداف این پروژه بیان داشت احداث بوستانی متناسب با جایگاه زنان در جامعه و فراهم آوردن امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی است.

مختاری همچنین در ادامه با اشاره به موقعیت پروژه عنوان کرد بوستان بانوان لویزان در منطقه 4 پارک جنگلی لویزان ضلع غربی پارک پرندگان واقع گردیده و با مساحت حدود 30 هکتار توسط پیمانکار دردست اجرا است و این پروژه از اوایل سال جاری توسط این سازمان شروع شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضاهای سبز شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: از فضاهای این بوستان می‌توان به سالن استخر ورزش‌های بانوان کتابخانه و گالری رستوران مسجد مهدکودک سرویس‌های بهداشتی مسیرهای پیاده‌روی دوچرخه سواری و سایر فضاهای جذاب مخصوص بانوان اشاره نمود.

انتهای پیام./  
 
برچسب ها: مختاری ، بوستان ، لویزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار