میرزاده گفت: در صورتیکه دانشگاهی در خصوص شهریه تخلف کرده باشد و شهریه اضافی از دانشجو گرفته باشد آن را برمی‌گردانیم.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی مصوبه‌هایی که در خصوص  میزان افزایش شهریه دانشجویان به تصویب رسیده است، میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد امسال تا 15 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: شهریه هر ترم بر اساس مصوبه هیئت امناء از دانشجویان اخذ می‌شود و مصوبه افزایش شهریه امسال نیز از اول مهرماه اجرایی می‌شود.

میرزاده تصریح کرد: اگر واحدی در خصوص شهریه تخلفی داشته باشد، میزان شهریه دریافت شده از دانشجو را به او بر‌می‌گردانیم و با شخص متخلف نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمک
۰۱:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
من دانشجوی دانشگاه ازاد ورامین دانشکده کشاورزی هستم نزدیک 2 ماه است که پروپوزال را تحویل گروه داده ام ولی متاسفانه کدی برایم صادر نشده و طبق قانون دانشگاه 6 ماه پس از صدور کد حق دفاع داریم یکی از اساتید هیت عملی بیان داشتن که به علت مشکل مالی دانشگاه کدها دیر صادر می شوند تا دانشجویان 5 ترمه شوند و مجبور به تقبل هزینه اضافی می شوند و با توجه به شرایط اقتصادی که بسیاری از دانشجویان به مشکل برخورد میکنند من در تر اخر هستم و با توجه به این که هنوز کدی برایم صادر نشده و من مجبور به پرداخت هزینه شهریه ترم بعد نیز هستم لطفا گزارشی در این ارتباط تهیه کنید تا شاید مسولان دانشگاه تغییری در قوانین خود ایجاد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
دقیقا.
وضعیت ما هم در تهران مرکزی همینگونه است.
Germany
یاور
۱۲:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
این چه وضعیتی است که دانشگاه آزاد میخواهد 15درصد شهریه را اضافه نماید مگر وضعیت اشتغال جامعه را نمی دانند؟ مگر دانشجوی فارغ التحصیل در کدام گروه شغلی جذب میشود ؟؟؟
با این وضعیت هزینه ها و تورم دیگه امکان تحصیل برای قشر جوان فاقد کسب و کار وجود ندارد؟؟ به جای اینکه دانشگاه آزاد هر سال نسبت به ایجاد شرایط بهتر برای تحصیل دانشجو اقدام نماید تنها اقدامش افزایش شهریه است.خسته نباشید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
دانشگاه علمی کاربردی 15 درصد هر ترم به شهریه اضافه می کند
آخرین اخبار