رئیس شوراهای اسلامی آذربایجان غربی گفت: 29 و 30 مرداد ماه امسال شهر ارومیه میزبان روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور خواهد بود.

رسول اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه تلاش خود را در راستای توزیع متوازن خدمات معطوف کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: چالش‌ها و نواقص موجود باید با همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات در قالب انتقادهای سازنده و نظرات کارشناسی ارائه شود چرا که ارتباط سازنده با افکار عمومی و نمایندگان افکار عمومی بسیار موثر است.

اصغرزاده با اشاره به پشت سر گذاشتن چالش‌های پیش‌رو در خصوص میدان امام، خاطرنشان کرد: اخیرا میدان امام توسط شهرداری تحویل گرفته شده و دو تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در قالب 2 هزار و 500 میلیارد تومان امضا و به تصویب شورای شهر رسیده و در جهت اجرای قرارداد واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس روسای شوراهای اسلامی سراسر کشور در ارومیه، اعلام کرد: شهر ارومیه 29 و 30 مرداد ماه امسال میزبان روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور خواهد بود و رئیس شورای عالی استان‌ها و هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در این اجلاس حضور خواهند داشت که به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

اصغرزاده ادامه داد: کارگروه‌های ویژه شامل کارگروه‌های فرهنگی، نظارت و درآمدهای پایدار برای شهرداری در این جلسه بحث خواهد شد و امید است ثمرات و برکات این نشست و جلسات برای کل شهر ارومیه حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رکورد عملیات عمرانی انحصاری شهرداری ارومیه، گفت: آبان ماه سال 91 کلنگ‌زنی تقاطع غیر همسطح مدرس انجام گرفت و در حال حاضر 20 ماه از کلنگ‌زنی می‌گذرد که حدود 12 پل و تقاطع غیر همسطح در شهر ارومیه احداث شده به طوری که هر 50 روز شهرداری ارومیه یک پل احداث کرده که رکوردی برای شهرداری ارومیه محسوب می‌شود.

رئیس شوراهای اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: این موضوع میسر نمی‌شد مگر با اتفاق نظر بین اعضای شورای شهر ارومیه که همراه شهرداری بوده و شهرداری که همواره نظرات شورای شهر را لحاظ کرده البته همکاری نمایندگان افکار عمومی نیز بسیار موثر بوده است/ش/ن.

برچسب ها: ارومیه ، شورا ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.