معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری با خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در غرب تهران ابراز همدردی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"ماری هارف" معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری، با خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در غرب تهران ابراز همدردی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت:ما به نمایندگی از دولت آمریکا صمیمانه به خانواده و دوستان کسانی که جان خود را در پرواز سپاهان که مدت کوتاهی پس از پرواز در تهران سقوط کرد،تسلیت می گوییم.هیچ گزارشی مبنی بر وجود شهروند آمریکایی در این پرواز گزارش نشده است.براساس گزارش هایی که از آنها مطلع شدیم،مسئولان ایران در حال بررسی علت سقوط هستندو ما بار دیگر صمیمانه تسلیت می گوییم.

ساعتی پیش هم وزارت امور خارجه فرانسه روز دوشنبه با صدور بیانیه‎ای نسبت به سقوط هواپیمای مسافبری در غرب تهران که به کشته شدن 38 تن از هموطنان‎مان شد ابراز تاسف کرد.

گفتنی است پیش از این رهبران روسیه، کویت، قطر،ترکیه و لبنان در پیام‎هایی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری روز یکشنبه در غرب شهر تهران را تسلیت گفتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار