چهار مستند از تولیدات شبکه یک سیما درجشنواره بین المللی "سینما حقیقت" حضور یافت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل  از روابط عمومی شبکه یک سیما، مستند "وقتی فرشته می شوی" به کارگردانی رضا روشن و تهیه کنندگی نازنین صفایی با موضوع فعالیت خیرخواهانه یک دندانپزشک، مستند "راه هموار پامیر" به تهیه کنندگی و کارگردانی مریم السادات مومن زاده با موضوع امام حسین(ع) محور وحدت شیعه و سنی در افغانستان، مستند "فرزند اصفهان" به کارگردانی فرشد اکتسابی و تهیه کنندگی حمید ارجمند با موضوع زندگی یک اروپایی ساکن اصفهان و مستند"یک ایوان تماشا" به کارگردانی سیامک سلیمانی و کامران رضایی و تهیه کنندگی داریوش یاری با موضوع معماری بالکن ها و ایوان ها در خانه های تهران قدیم و جدید، چهار فیلم محصول گروه مستند شبکه یک سیما است که در هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت با سایر آثار به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است: هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت نهم تا شانزدهم آذر93 درتهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان تا 25 مرداد مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. اسامی فیلم های منتخب هم 15 مهر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا روشن
۲۰:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام با سپاس از شما. شایان ذکر است در خصوص مستند وقتی فرشته می شوی به گارگردانی اینجابت تهیه کننده این اثر خانم نادیه ذاکری می باشد و خانم صفایی دستیار کارگردان بوده اند در این فیلم لطفا در صورت امکان خبر را اصلاح کنید.
آخرین اخبار