مدیر عامل تعاونی انقلابی استان شهریار گفت: عمده فعالیت‌های مجموعه مذکور بر توسعه صنایع تبدیل و کشاورزی در سطح شهرستان مورد اشاره استوار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بهراد درخشان مدیر عامل تعاونی انقلابی شهرستان شهریار در  نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شهریار در محل تعاونی روستایی انقلاب شهریار برگزار شد ، ضمن ارائه گزارش عملکرد و دستور کارهای مجموعه مذکور در بخش‌های گوناگون اظهار داشت: به فضل الهی توفیقات حائز اهمیتی در طول 35سال اخیر حاصل شده است و امید آن داریم در آینده نیز اهداف ترسیم شده به نحو هرچه مطلوب تری محقق شود. 

وی در ادامه افزود: عمده فعالیت‌های تعاونی روستایی انقلاب شهریار در حوزه توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی در سطح شهرستان مذکور متمرکز شده است و به منظور تأمین اهداف مورد نظر دستان توانمند صاحبان قلم اندیشه و اصحاب رسانه را به گرمی می‌فشاریم با ارائه انتقادات سازنده و رفع نواقص احتمالی به نتایج قابل توجه هر چه بیشتری دست یابیم.

در ادامه  این نشست علی رضا فرج‌‌الهی (رئیس هیئت مدیره) رهنما،  کریم‌پور و جمعی از دیگر از اعضای تعاونی روستایی انقلاب شهریار ضمن تشریح اقدامات عملیاتی شده در طول سنوات گذشته از سوی بخش مذکور به گسترش و توسعه هر چه بیشتر دایره اقدامات و فعالیت‌های سازنده در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و به خصوص کشاورزی در سطح شهرستان شهریار تأکید نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان شهریار با اهدا لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار