مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: موقوفه فاتح به ارزش یکصد میلیارد ریال سند دار شد ، آغاز آموزش 8 هزار تاکسیران سرویس مدرسه ،رهاسازی یک قطعه پرنده در محدوده رودخانه شور درشهرستان رباط کریم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نمایندگان مجلس خطای خود در خصوص زمان معاینه فنی را اصلاح کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/20/2502695_661.jpg

 رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایندگان مجلس خطای خود در خصوص زمان معاینه فنی را اصلاح کنند.

4 تن کشته و مجروح در آتش‌سوزی صبح امروز بازار تهران

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی گسترده یک پاساژ تجاری و کشته و مصدوم شدن 4 تن در بازار تهران خبر داد.

پیشنهاد انتقال پرواز‌های فرودگاه مهر آباد به فرودگاه امام خمینی(ره) مطرح شد
 شهردار منطقه 21 خبر داد: با توجه به حادثه دلخراش روز گذشته شهرداری این منطقه پیشنهاد انتقال پروازها به فرودگاه امام خمینی(ره) را مطرح کرد.

پليس موفق به توقف رشد سرقت در کشور شد
جانشين فرمانده نيروي انتظامي از توقف رشد سرقت در تيرماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: هرچند هنوز آمار سرقت هاي خرد کاسته نشده اما از تمامي ظرفيت هاي داخل و خارج از سازمان براي اين مهم، استفاده مي کنيم.

میزبانی 5 استان کشور در مسابقات قرآن کریم / تقدیر از 150 دانش آموز کشور در این دوره از مسابقات
 مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: 150 دانش آموز دختر در سی و دومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز در بخش پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد

 سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش شاخص و ادامه شرایط سالم در هوای پایتخت خبر داد.

موقوفه فاتح به ارزش یکصد میلیارد ریال سند دار شد

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کرج از اخذ سند مالکیت، موقوفه فاتح با ارزش بیش ازیکصد میلیارد ریال و به مساحت 38 هزار و 316 مترمربع دراین شهرستان خبرداد.

شبی در کهکشان‌ها ارزش ها را با پوست و خون نسل جوان عجین می‌کند

 فرماندار تهران گفت:در دنیای امروزی که هزاران سایت و رسانه فعال در زمینه ازبین بردن عقاید وارزش های مافعالیت می‌کنند،شبی در کهکشان‌ها ارزش ها را با پوست و خون نسل جوان عجین می‌کند.

آغاز آموزش 8 هزار تاکسیران سرویس مدرسه

 سازمان تاکسیرانی در نظر دارد دوره های آموزشی تخصصی را برای تاکسیرانان متناسب با نوع خدماتشان در مراکز ویژه برگزار کند که در همین راستا آموزش 8 هزار تاکسیران سرویس مدرسه از روزگذشته برای سال تحصیلی جدید آغاز شده  است.

رهاسازی یک قطعه پرنده در محدوده رودخانه شور درشهرستان رباط کریم
 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم از تحویل یک قطعه پرنده از نوع آبچیلک آواز خوان توسط شهروند دوستدار محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.