مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: 150 دانش آموز دختر در سی و دومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز در بخش پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد مسیب زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی که صبح امروز در مشهد برگزار شد گفت: در آموزش و پرورش فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود که فعالیتهای قرآن، عترت و نماز از مهمترین آن‌ها است.


وی در ادامه افزود: در استانهای کشور برنامه زمان بندی 5 ساله‌ای را پیش بینی کردیم که امسال پنجمین سال است .همچنین در کنار استان خراسان رضوی در طول 5 سال گذشته 5 استان دیگر کشور از جمله اصفهان، آذربایجان شرقی ، مرکزی ، ارومیه و قزوین میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته‌اند و در آینده نیز 5 استان فارس، همدان ، اردبیل، تهران و زنجان میزبان خواهند بود.


مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از برگزاری مسابقات در مجموع 990 دانش آموز دختر و پسر شرکت داشتند گفت: امسال 9 رشته قرآنی را همزمان در 15 سالن برگزار نمودیم و 72 داور زن ومرد داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.همچنین در این دوره از مسابقات 150 دانش آموز دختر برگزیده و تقدیر شدند.


وی همچنین با اشاره به انجام فعالیتهایی برای دانش آموزان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: راه اندازی سایت ویژه مسابقات ، برگزاری حلقه‌های معرفت ، زیارت حرم رضوی و... از جمله این فعالیتها بود.


گفتنی است، نفرات اول درهر رشته که عبارتند از زینب احمدی در رشته تفسیر قرآن کریم از استان مرکزی، نجمه فقیه در رشته صحیفه سجادیه از اصفهان ، زینب زرگری در رشته نهج البلاغه از خراسان رضوی ، زهرا سادات سعیدی حسینی در رشته احکام از استان قم و فائزه دشتی زاد در رشته انشای نماز از استان یزد برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عترت ، نماز ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.