از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی صورت گرفت:

معرفی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

نماينده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمين کوهستانی را به عنوان مسئول نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)، منصوب نمود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمين سعیدی طي مراسمي با حضور فرمانده و مسئولان ارشد قرارگاه و حوزه نمایندگی از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام و المسلمين محمود دهقانی مسئول سابق نمايندگي ولي‌فقيه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تقدیر کرد و حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی کوهستانی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه منصوب نمود.
 
حجت الاسلام‌ و‌المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) را یکی از الطاف خاص الهی به نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران دانست و گفت وجود قرارگاه در راستای ماموریت ذاتی سپاه است.
 
حجت الاسلام سعیدی افزود: حل معضل اصلی نظام در مساله سازندگی، دستیابی به فناوری‌های برتر و راهبردی در این زمینه و خدمت رسانی به جامعه و خصوصا در مناطق محروم، از نتایج حضور پربرکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی کشور است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدا قوت
آخرین اخبار