سخنگوی وزارت کشور گفت: اعتقاد به رسانه‌ها و پاسخگویی به آن‌ها یکی از شاخص‌های دموکراسی است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران نشست صمیمی "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور با مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها صبح امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) با حضور بیش از 30 خبرگزاری و مطبوعات کشور برگزار شد.  
 
در ابتدای این نشست "حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبرنگار به نقش موثر خبرنگاری و جایگاه رسانه و مطبوعات پرداخت و افزود: تلاش مدیرانی که در این زمینه تلاش می‌کنند بر کسی پوشیده نیست مقام عالی وزارت کشور به بنده توصیه کرده‌ تا در جهت تقویت نظارت عمومی، گسترش فرهنگ نقد و انتقاد منصفانه و بسترسازی برای پاسخ مسئولان تلاش کافی داشته باشیم.  
 
امیری افزود: وزارت کشور اولین وزارتخانه کشور است که در همان روزهای آغاز انتخاب شدن وزیر کشور، برای آن سخنگو تعیین شد.
 
سخنگوی وزیر کشور تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، نقش رسانه‌ها و آرای میان آن‌ها همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده و همواره وزیر کشور دستور داده تا در جهت حمایت از رسانه‌ها اهتمام جدی داشته باشیم.  
 
امیری با بیان این که اصحاب رسانه‌ها به عنوان حلقه اتصال مردم و مقامات دولتی هستند، خاطرنشان کرد: اعتقاد به رسانه و پاسخ‌گویی به آن‌ها یکی از شاخص‌های دموکراسی است که همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است که در این نشست نیز تنها به عنوان هم اندیشی میان وزیر و اصحاب رسانه امروز برگزار شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اصحاب ، رسانه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار