با اتمام طراحی جدید سری کتاب‌های هری پاتر، از ماه آینده این مجموعه کتاب‌ها با ظاهری جدید وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت آرت نیوز: تاکنون تصویرگری کتاب‌های هری پاتر که در آن هری با عینک و موهای به هم ریخته و هاگ وارتز به صورت مجلل با آن معماری قرون وسطایی ترسناکش به تصویر درآمده بود موضوعی تمام شده به نظر می‌رسید ولی همیشه فرصتی برای ارائه ایده‌ای جدید بر روی آثار محبوب جی.کی. رولینگ وجود دارد. 

 
انتشارات بلومزبوی به تازگی جلد سری کتاب‌های هری پاتر غبارروبی کرده و از ماه آینده آنها را با هفت جلد جذاب و جدید روانه بازار کتاب خواهد کرد. 

 
جانی دادل، تصویرگر انیمیشن معروف "دزدان دریایی" مغز هنرمند این جلدهای جدید است. وی به خبرنگاران گفت: در ابتدا بسیار دستپاچه و نگران بودم که مهارت کافی برای این کار را نداشته باشم  چرا که فقط اولین کتاب هری پاتر را سالها قبل خوانده بودم. احساس می‌کردم در بین طرفداران هری پاتر مثل یک شیاد هستم. اما بعد متوجه شدم که انجام این کار دید هنری جدیدی به من خواهد داد. 

 
او همچنین به بهره‌گیری از کمک پسر خردسال همسایه‌اش که یکی از طرفداران پروپاقرص کتاب‌های هری پاتر است، نیز اشاره کرد. 




به گفته دادل او پس از طراحی اولیه تعداد بیشماری از تصاویر آنها را سرهم بندی کرده و نتیجه نهایی را پس از مدت‌ها تلاش برای ناشر و همین‌طور نویسنده این آثار فرستاده، تلاشی که ماه آینده با انتشار سری جدید کتاب‌ها به ثمر خواهد نشست. 


انتهای پیام/  اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.