گروهی از هنرمندان روسی سالروز تولد رئیس جمهور آمریکا را به گونه‌ای تحقیر آمیز به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی‌که رئیس جمهور آمریکا بی سروصدا در حال بازی گلف و برگزاری پنجاه و سومین جشن تولد خود بود گروهی از هنرمندان روسی به نام دانشجویان نوآور مسکو تصویر لیزری تحقیر آمیزی از اوباما را بر روی نمای بیرونی ساختمان سفارت ایالات متحده در مسکو ترسیم کردند.

در این تصویر وی در حالی که کلاه تولد راه راهی به سر داشت در حال خوردن یک موز به گونه‌ای تمسخر آمیز بود. در اطراف این تصویر لیزری که به گفته طراحانش هدیه به باراک اوباما نام داشت. عبارات تولدت مبارک و اوباما به صورت چشمک زن روشن می‌شد.

این گروه روسی همچنین تصویر دیگری از رئیس جمهور آمریکا را در نزدیکی سفارت این کشور نصب کردند که در آن سه کاریکاتور از وی به چشم می‌خورد. در این کاریکاتورها در حالی که اوباما کلاه قرمز رنگ تولد بر سر داشت،‌گوش‌هایش به طرز مضحکی بزرگ‌تر کشیده شده و عبارت من نمی‌بینم،‌ من نمی‌شنوم،‌من به هیچ کس حقیقت را نمی‌گویم نوشته شده بود. گزارشگر سایت آرت نیوز با نقل جانبدارانه این خبر، از دانشجویان روسی خواسته با به کارگیری احساسات وطن پرستانه‌شان این گونه فعالیت‌های خود را معطوف به امور داخلی کشورشان نمایند.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.