معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استانها گفت: اگر در فضاهای مدیریت شهری طرحهایی دارید که می تواند کشور ما را به سمت و سوی زندگی مطلوبتر و مدیریت بهتر سوق دهد، به شورای عالی استانها ارائه دهید تا به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود. ب

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، اسدالله راشدی معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استانها که همراه با تنی چند از اعضای این شورا و نمایندگان شهرهای هرمزگان، اردبیل، همدان، خوزستان، فارس، آذربایجان غربی، مازندران و ... با هدف بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 22 و در جمع شهردار و دیگر مسئولان منطقه حاضر شده بود، درخصوص اجرای طرح تکریم بانوان شاغل در شهرداری تهران نیزافزود: اینکه شناخت و معرفت باید قبل از هر اقدامی وجود داشته باشد، درست است چون هر اندازه که شناخت ما به امورات اطرافمان بیشتر و بهتر باشد، بیشتر به آرامش می رسیم.وقتی نام قانون مربوط به حقوق بشر مطرح می شود، برگرفته از قانون انسان مدار است و احتمال خطا در این قانون وجود دارد؛ همانطور که می بینید بموجب همین قانون هم جنس گرایی در کشور انگلستان تایید شده است. اما قانونی که ما مطرح می کنیم، قانون خداست و اشکالی در آن وجود ندارد. چنین قانونی را باید تلاش کنیم که عملیاتی شود.

 وی افزود: گاهی ضرورت ایجاب می کند که زن و مرد نامحرم در یک فضا با هم قرار بگیرند. همانگونه که بسیاری از زنان در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان جهاد کردند و چه بسیار نیز زنانی هستند که اکنون در پست مدیریت فعالیت می کنند. یک جا هست که این امکان وجود دارد که مرد و زن بصورت جداگانه فعالیت کنند و ضرورتی هم نیست که در کنار هم قرار داشته باشند و امکان اینکه از مرد در کنار مرد و زن در کنار زن فعالیت کند، وجود دارد. در این صورت ما تسلیمیم و باید عمل کنیم و اگر کسی بخواهد مقاومت کند، با قانون حاکم بر جمهوری اسلامی منافات خواهد داشت.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار