نتایج مسابقات اوزان فرد تکواندو دختران در روز نخست المپیاد دانشجویان کشور مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در روز نخست مسابقات تکواندو المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان اوزان فرد روی تاتامی رفتند.

در وزن نخست، بهناز عابدی از تهران، فرانک ساسانی از پیام نور گیلان، سهیلا تاج­زاده از علمی کاربردی تهران و مهدیه عباس زادگان از فردوسی مشهد به ترتیب به مقامهای اول تا چهارم رسیدند.شکوفه مولایی از دانشکاه اصفهان و سمانه خاکسار از دانشگاه شاهرود پنجم و ششم شدند.

در وزن سوم؛ فریما ساسانی از پیام نور گیلان، فاطمه بیک محمدی از بوعلی همدان، آیناز پورمطهری از شهید­بهشتی، پگاه باقری از علم صنعت تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.حدیث سرخه میری از دانشگاه ایلام و آرزو قاعد رحمتی از دانشگاه لرستان پنجم و ششم شدند.

در وزن پنجم: کوثر اصلانی از اصفهان، زهرا دودانگه از شهید بهشتی، سپیده سیف پور از الزهرا و نیلوفر محمدی پور از پیام نور گیلان مقامهای اول تا چهارم را از آن خود کردند.حوریه سادات حسینی از دانشگاه باهنر کرمان، آتنا پزشکی از دانشگاه فردوسی مشهد پنجم و ششم شدند.

در وزن هفتم: ریحانه راد از الزهرا، سمانه ملوندی از فردوسی، فاطمه بهرامیان از علمی کاربردی و مستانه بشارتی از پیام نور گیلان به ترتیب در مکان های اول تا چهارم ایستادند.پگاه عباسی آزاد از دانشگاه شهید بهشتی و فهیمه یوسفی مقدم از دانشگاه تهران پنجم و ششم شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار