محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم در مراسم افتتاح دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان دختر گفت : این المپیاد در راستای توجه به توسعه ورزش دانشگاه ها همراه با توجه به شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری تبیین شد به دنبال توسعه ورزش دانشگاهی با عزم ملی و جهاد اقتصادی است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر پوركياني در ادامه اظهار داشت :  این المپیاد به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی دانشجویی نماد تحقق به این شعار است و امروز ورزش در دانشگاه ها به درخت تنومندی تبدیل شده که نگهداری آن نیاز به ارتقاي پایدار و توسعه ورزش دانشجویی دارد.

وی افزود: دراین المپیاد ورزشي 1500 نفر از دانشجويان دختر از 86 دانشگاه و موسسه عالی کشور در قالب 183 تیم و 8 رشته ورزشی شامل فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شنا، دوو ميداني و تکواندو برگزار می شود.

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم خاطرنشان کرد: همچنین در این رقابت ها 165 داور ملی و بین المللی به قضاوت می پردازند و 200 داوطلب در این مسابقات ما را همراهی می کنند و امیدواریم این المپیاد فصل جدیدی برای زندگی دانشجویی این ورزشکاران باشد که در کنار رقابت ورزشی رفاقت های ورزشی را نیز داشته باشند .

گفتنی است دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دو بخش دختران و پسران از 17 مرداد تا 7 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار