ملی پوش سابق هندبال گفت: من به دلیل مصدومیت نتوانستم در اردوهای تیم ملی حاضر شوم اما این شرایط محرومم کردند.

سجاد استکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که در مسابقات آسیایی بحرین بودیم مسئولین فدراسیون هندبال برای جهانی شدن قول‌های زیادی به ما دادند قرار بر این بود مثل دیگر رشته‌های توپی که جهانی شدن به هندبال نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته شود اما پس از بازگشت از بحرین مسئولان فدراسیون هیچ یک از قول‌های خود را عملی نکردند.

وی در ادامه افزود: من در مسابقات لیگ برتر هندبال در فصل گذشته دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در اردوهای تیم ملی شرکت کنم و حتی مدارکم را نیز به سرپرست فدراسیون فرستادم اما با این حال با حکم کمیته انضباطی محروم شدن، کجای دنیا بازیکنی که مصدوم است و نمی‌تواند در اردو حاضر شود را محروم می کنند این قانون  جدید است که فدراسیون هندبال اجرا می کند!

پاداش این همه تلاش و زحمت برای جهانی شدن را با محرومیت دادند!

استکی در ادامه اذعان داشت: من در جلسه کمیته انضباطی غایب بودم اما بود و نبود ما تاثیری روی حکم ما نداشت چون حکم ما از قبل تعیین شده بود.

چطور ممکن است که یک ساعت بعد از حضور بازیکنان در جلسه کمیته انضباطی حکم محرومیت صادر شود!

حضور نداشتن بازیکنان در اردوها هیچ ربطی به باشگاه ثامن‌الحجج ندارد، نمی‌دانم چرا باشگاه را محروم کردند اگر کمک‌های موسسه ثامن‌الحجج نبود جهانی هم نمی‌شدیم.

نصیری سرپرست فدراسیون مدعی است که بازیکنان توسط مسئولین باشگاه تحریک شدند تا از پوشیدن لباس تیم ملی امتناع کنند این توهمت هایی را که به بازیکنان و مسئولین باشگاه زدند را باید اثبات کنند.

سرپرست فدراسیون در رسانه‌ها آبرویی برای بازیکنان نگذاشته و هر دروغی می توانسته به ما نسبت داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار