قاضی زاده هاشمی گفت: تعداد 15 هزار نفر نیرو برای خدمات رسانی در اورژانس کم داریم به طوری که هم اکنون نیروهای فعلی 500 ساعت در ماه کار می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اگر علاقه به ارتقاء خدمات در اورژانس هستیم، باید تمام دست اندرکاران مانند مجلس و دولت در این راستا کمک کنند، متاسفانه ما تعداد 15 هزار نفر نیرو برای خدمات رسانی در اورژانس کم داریم به طوریکه اطلاع دارم هم اکنون  همین نیروهای فعلی 500 ساعت در ماه کار می کنند و این یعنی کمبود شدیدی داریم.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های اورژانس تصریح کرد: حداقل هزار پایگاه در سراسر کشور نسبت به برنامه 4 و 5 عقب هستیم و تعداد آمبولانس‌‌هایی که کم داریم بالغ بر 1500 آمبولانس است که باید تا پایان سال بتوانیم 1000 آمبولانس را تامین کنیم، پس این کمبودها جدی است و همه باید کمک کنند و به نوعی می توان گفت که خط اول ما اورژانس پیش بیمارستانی، اورژانس هوایی، اورژانس دریایی و اورژانس زمینی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
میلاد
۱۷:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به علت کمبود نیروی شدید و شیفت اجباری دیگه انگیزه ای برای کارکردن نمونده
امیدوارم این مشکل هر چی سریع تر حل بشه.
-
رو ح الله رنجبر
۱۴:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
درود خدا بر رئیس خودم آقای قاضی زاده هاشمی وزیر محترم و دوست داشتنی بهداشت و درمان .
آقای هاشمی دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ابولقاسم اسدیان
۱۳:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
با سلام خدمت جناب وزیر.
جناب وزیر با نهایت احترام میخوام اینو بگم که چرا اصلا به فکر نیروهای بهداشتی در مراکز نیستید؟تو هر مرکز هر کارشناس بهداشت کار چند واحد رو انجام میده و با کمبود نیرو مواجه هستیم ولی شما اصلا حرفی از جذب نیروی بهداشتی برای مراکز بهداشت نمی زنید؟
امیدوارم با جذب نیرو در بخش بهداشت هم کار نیروهای بهداشتی کم بشه و هم دانشجویان بهداشت که فارغ میشن جذب بازار کار بشوند.یا هم لااقل دانشجوی بهداشت نگیرن.وقتی استخدام نیروهای بهداشتی صفر است پس گرفتن دانشجو معنی ندارد.
همچنین خواهشا در جذب و بکارگیری نیرو هم نظارت داشته باشید.هر جا که میری میبینی یه نفر مسئول همه اقوامشو اورده استخدام کرده و اصلا هم کسی نظارت نمیکنه.
تو سیستم بهداشت کشور هرکس اشنا داشته باشه که استخدام میشن و بقیه باید برن کار ازاد.
این واقعا عدالت نیست.امیدوارم نظارت بیشتر شود که به کسی ظلم نشود.
آخرین اخبار