جوانی 33 ساله در سد خوشروی شهر ریوش کوه سرخ، غرق شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مسئول آتش نشانی شهر ریوش امروز گفت: این جوان به همراه یکی از دوستانش دیروز برای شنا به این سد رفته بود که به علت ناآشنایی با فن شنا در عمق چهار متری این سد جان باخت.

طاهریان افزود: این دومین حادثه غرق شدگی است که امسال در این سد اتفاق می افتد.

ریوش مرکز بخش کوهسرخ از توابع شهرستان کاشمر در خراسان رضوی است. شهر ریوش در 30 کیلومتری شمال کاشمر و در 246 کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرگ ، دردناک ، حوادث ، سد ، ربوش ، دوستانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۱:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
سلام علیکم. سدفریمان واقع در100کیلومتری مشهدمقدس هرساله پذیرای خیل غظیمی ازمردم بومی و مسافران وگردشگران است و بلحاظ هوای مطبوع این منطقه طرفداران زیادی دارد. وضعیت لایروبی دراین سدبزرگ واقعا تاسف انگیزاست که هیچوقت انجام نمی گردد. باوجودنیروی انتظامی و حفاظت سد و قایقرانی و تابلوهای متعدد" شنا و ماهیگیری ممنوع"، هرروز دهها نفر ازجوانان دراین سد به شنا می پردازند و هیچگونه اخطار و ممانعتی صورت نمی گیرد. آیا باید یک یا چندجوان غرق شوند و رسانه ها منعکس کنند تا مسئولین به فکربیفتند؟. شمارا به خدا به وضعیت این سد ازلحاظ نظارت رسیدگی نمایید. اینجا هرکس که توانسته دارودسته ای داشته باشد، حاکمیت می کند و کسی جرات اعتراض ندارد. خبرنگاران می توانند گزارش تهیه کنند تا به این حرفها برسند.