روسیه قصد دارد تا روند صدور ویزا برای تماشاچی های فرمول یک که قصد تماشای گرندپری روسیه در پیست سوچی دارند را آسان تر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  آلکساندر کاچف، فرماندار استان کراسنودار در روسیه در کنفرانس مطبوعاتی کمیته برگزاری گرندپری روسیه عنوان کرد که روند صدور ویزا برای تماشاچی های خارجی که برای تماشای گرندپری روسیه در پیست سوچی اقدام می کنند آسان تر خواهد شد.
گرندپری روسیه در پیست سوچی و در ۲۰ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.
طبق گفته های فرمانداری کراسنودار، دشوار بودن صدور ویزا باعث شده که تا به این لحظه بلیت های بسیار اندکی فروخته شود و این فرمانداری از وزارت خارجه روسیه تاییدهای نهایی برای آسان شدن صدور ویزا را گرفته است. این مشکلات همچنین هزینه بلیت این گرندپری را بسیار بالا برده است. به شکلی که بلیت های این گرندپری از ۴۴۰ دلار تا ۹۷۴ دلار موجود است که به نسبت پیست های تازه وارد فرمول یک، بسیار گران تر است. در فاصله دو ماه تا گرندپری روسیه، تنها ۲ جایگاه از ۵ جایگاه اصلی این پیست پر شده است.
پیش بینی می شود که پیست سوچی در طول همین هفته افتتاح شود. یک مرحله از مسابقات تورینگ روسیه در تاریخ ۲۰ شهریور در این پیست برگزار می شود تا پیست سوچی برای اولین بار به صورت جدی محک بخورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.