مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اوباما: با این همه تجهیزات نظامی، نگران بقای اسرائیل نیستم/ ما "نیروی هوایی عراق" نیستیم ، پنتاگون: حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش منحصر به خاک عراق نیست / رابرت فیسک: آمریکا درصدد نجات اقلیت محدود دینی و نه مسلمانان است ، رژیم صهیونیستی خواستار خلع سلاح حماس شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پنتاگون: حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش منحصر به خاک عراق نیست / رابرت فیسک: آمریکا درصدد نجات اقلیت محدود دینی و نه مسلمانان است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/18/2495291_328.jpg

 تروریست‌های بعثی تکفیری(داعش) چند روزی است که تحرکات خود را گسترش داده و با تصرف قرقوش، بزرگترین شهر مسیحی‌نشین عراق و کوچ اجباری شمار زیادی از مسیحیان، موجب گسترش عملیات علیه این گروه بویژه از سوی نیروهای کُرد شده‌اند.

اوباما: با این همه تجهیزات نظامی، نگران بقای اسرائیل نیستم/ ما "نیروی هوایی عراق" نیستیم رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با نیویورک تایمز به سوالات این روزنامه آمریکایی در خصوص فلسطین و اسرائیل؛ لیبی، سوریه و عراق پاسخ داد.

آیا آسیای مرکزی، بهانه‌ای برای شروع "یک تئاتر جنگی تازه" است؟

در منطقه آسیای مرکزی، همان چیزی که برای آمریکا مهم است، به همان اندازه برای روسیه نیز اهمیت دارد. چراکه از آذربایجان در دریای خزر یک خط لوله با عبور از خاک گرجستان تا بندر سیحان ترکیه و از آنجا تا کشورهای غربی ادامه می‌یابد.

پیروز مذاکرات قاهره، چه کسی خواهد بود؟

خیلی سخت و بعید است که هر کدام از طرف های درگیر، تمام خواسته های خود را در این معرکه سیاسی، محقق سازد؛ اما پایداری ملت فلسطین در مذاکرات،براساس مقاومتشان در میدان های نبرد و محور مقاومت که پشتیبان نظامی و سیاسی آنهاست، ضامن آن است که نتیجه، به نفع ملت فلسطین، خاتمه یابد.

اوپک: کاهش 10 هزار بشکه‌ای تولید نفت خام ایران
 سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک، در تازه‌ترین گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت ایران در ماه ژوئیه نسبت به ماه پیش از آن 9 هزار و 800 بشکه در روز کاهش یافته‌است.

ساختمان اداره آموزش و ساختمان خدمات پزشکی نظامی در باریکه غزه هدف قرار گرفتند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساختمان اداره آموزش و ساختمان خدمات پزشکی نظامی را در باریکه غزه هدف قرار دادند.

برگزاری تظاهرات گسترده ضد صهيونيستی در آفريقای جنوبی
 تظاهرات مردمی گسترده در آفریقای جنوبی در اعتراض به تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد.

رژیم صهیونیستی خواستار خلع سلاح حماس شد!
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا غزه خلع سلاح گشته و حماس به عنوان سازمانی تروریستی اعلام شود.

شهادت 4 فلسطینی در مرکز باریکه غزه
شبکه الحدث در خبری فوری از شهادت 4 فلسطینی در مرکز باریکه غزه در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار