مربی تیم ملی روئینگ مردان:با توجه به حمایت های صورت گرفته، به موفقیت روئینگ در بازیهای آسیایی امیدوار هستيم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،مربی تیم ملی روئینگ مردان با اشاره به اعزام تیم چهارنفره به چین بیان کرد: پس از اعزام 4 پاروزن به چین در مواد تکنفره سبک وزن، تکنفره سنگین وزن و دونفره سنگین وزن، من به همراه تیم چهارنفره با ترکیب صابر نادری، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و سیاوش سعیدی به منظور برپایی اردوی 50 روزه تا پیش از بازیهای آسیایی به چین اعزام شدیم.

 قرائت ادامه داد: این اردو در کمپ تابستانی روئینگ در شهر دان دونگ چین برگزار می شود. پیست این کمپ 4 کیلومتر طول دارد و از نظر امکانات تغذیه ای و پزشک در سطح حرفه ای است. تمرین در این پیست با توجه به اینکه پیست استاندارد در کشور نداریم کمک شایانی به ما خواهد کرد. به علاوه اینکه تمرینات استقامتی و قدرتی خوبی انجام دادیم فقط در خصوص مباحث تکنیکی و تمرین در پیست و هماهنگی با پاروکشی در لاین در چین تمرین خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: پس از این اردو مستقیما به اینچئون خواهیم رفت. فارغ از رنگ مدال شانس زیادی در مواد تکنفره سبک و سنگین وزن داریم. تیم دونفره نیز ترکیب فعلی تاکنون امتحان نشده اما با توجه به توان بالای ورزشکاران و تجربه لیو چیون مربی چینی از شانس بالایی برخودار است.
مربی تیم روئینگ چهارنفره مردان تصریح کرد: در چهارنفره بچه ها از ابتدای شروع روئینگشان با خودم کار کردند و اشراف کامل بر روی وضعیت آن ها دارم. کار سختی در این ماده پیش رو داریم اما امیدوار هستیم و فکر می کنم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

قرائت با اشاره به حمایت خوبی که از تیم ملی روئینگ صورت گرفته عنوان کرد: مسئولین پشتیبانی خوبی از تیم روئینگ داشتند که البته این حمایت در بازیهای آسیایی نتایجش را نشان خواهد داد. جا دارد از زحمات گواری سرپرست پیشین فدراسیون، امینی ریاست فدراسیون که از زمان حضورش حمایت بسیار خوبی از روئینگ داشته و همه دلسوزانی که برای این رشته زحمت می کشند تشکر کنیم. امیدوارم با تلاش همه مسئولین، کادر مربیان و ورزشکاران شاهد نتایج درخشانی در اینچئون باشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: روئینگ ، مربی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار