سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:فصل گذشته برای ماندن در لیگ تیم را بستم و امسال برای حضور در بالای جدول می‌جنگیم و در نیمه اول جدول قرار خواهیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تیم ما  بسیار هوشمندانه  بازی کرد نه تنها می‌توانستیم بازنده نباشیم، می‌توانستیم برنده شویم اما اسیر هوش و ذکاوت تیم بزرگ استقلال شدیم و باختیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به بازیکن جوان میدان دادن همین مسایل را دارد و بازیکن ما بعد از دست دادن فرصت نشست روی زمین و دنبال توپ نرفت. فکر می‌کرد در زمین خاکی بازی می‌کنیم و ما باید تاوان جوانگرایی را بدهیم. 

وی ادامه داد: در بازی گذشته هم دو مورد پیش آمد و دو موقعیت را از دست دادیم و تمرکز مهاجمان ما باید بیشتر باشد تا به استقلال گل بزنیم. باید بیشتر کار کنیم.هفته گذشته روی نقاط قوت استقلال کار کرده بودیم و برای اولین بار به خاطر استقلال با سه مدافع بازی کردیم اما همیشه با یک اشتباه مقابل استقلال اتفاق‌های ناگوار می‌افتد.

وی گفت:ما تاوان جوانگرایی را دادیم و مطمئن باشید بازیکنان ما یکی دو بازی دیگر در کنار هم بازی کنند بهتر خواهند شد.

وی در مورد داور گفت: داور هم یک انسان است، وی اشتباه می‌کند و نمی‌دانم پنالتی درست بود یا نه.فصل گذشته برای ماندن در لیگ تیم را بستم و امسال برای حضور در بالای جدول می‌جنگیم و در نیمه اول جدول قرار خواهیم گرفت.


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار