رادیو جوان با برنامه صبحگاهی "جوان ایرانی سلام" صبحی پرنشاط و پر انرژی را برای شنوندگان رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ سحرخیز باش تا کامروا شوی، مثل شیرینی است که بارها آن را شنیده‌ایم اما شاید نسل پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌هایمان بیشتر از نسل جوان به آن عمل کرده‌اند و روی آن مصر بوده‌اند. 

شروع یک صبح پرتلاش و پرنشاط برای بدست آوردن انرژی شروع فعالیت کار و تحصیل می‌تواند با یک ریتم موسیقی و ورزش و سرزندگی همراه باشد، تا آنجا که همه افراد در مسیر محل کار و تحصیل و در هر مکانی که می‌خواهند صبح را آغاز کنند؛ با گوش سپردن به برنامه‌ای صبحگاهی خنده بر لبانشان آمده و خواب از چشمانشان پاک می‌شود.  
 
رادیو جوان با ساختار خاص شبکه خود که توانسته با ریتم نشاط جوانی و بهره‌گیری از آیتم‌های خلاق برنامه‌سازی خود، مخاطبان ثابتی را پای امواج خود نگه دارد، در زمینه برنامه‌های صبحگاهی هم توانسته با موفقیت در این امر ثابت قدم بوده و پیشرو گام بردارد.  
 
برنامه "جوان ایرانی سلام" بارزترین برنامه موفق صبحگاهی است که با استفاده از متن پر انرژی و به کارگیری موسیقی مناسب و خلاق و گفتار پرنشاط گوینده، شنونده را به خوبی با خود همراه می‌کند.  
 
این برنامه در دو گروه جوان ایرانی سلام 1 و2 هر روز ساعت 6:40 تا 8 صبح پخش می‌شود. 

گروه اول این برنامه به صورت یک هفته در میان با گویندگی حسن اسماعیل پور، تهیه‌کنندگی و سردبیری عباس پیری، هماهنگی حمیده قادری و آیتم‌سازی عاطفه شیوافر صبحی شاداب را برای شنونده رقم می‌زند و گروه 2 این برنامه موفق به تهیه‌کنندگی و سردبیری زهرا ساقی و هماهنگی حمیده قادری بر روی امواج رادیو جوان به سمع مخاطبان می‌رساند. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار