ضوابط ومعیارهای مجوز نشر کتاب در بنیاد شهید اعلام شد.

 مازنی معاون پژوهشی و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از ضوابط و معیارهای نشر کتاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
 
معاون پژوهشی و ارتباطات بنیاد شهید و امورایثارگران با اشاره به نشر کتاب، اظهار داشت: برخورداری از اعتبار و استحکام کارشناسی لازم، برخورداری از جذابیت لازم برای مخاطبان، روان بودن متن و تناسب آن با گروه‌های مختلف سنی مخاطبان، تناسب با اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران، عدم مغایرت با قوانین و مقررات و سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران از شرایط عمومی کسب مجوز نشر هستند.
 
مازنی درباره گونه‌های تخصصی نشر آثار مکتوب افزود: آثار مستند شهدا و ایثارگران وصیت‌نامه کامل شهدا، یادداشت‌های روزانه، مناجات نامه‌ها، ادبیات استانی، شعر و نشر ادبی، ادبیات نمایشی است.
 
وی ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را از اهداف بنیاد شهید در عصر نشر کتاب عنوان کرد.
 
گفتنی است؛‌چاپ و نشر آثاری که دارای ویژگی‌های تازگی  و نوبودن، مرجع بودن، برخوردرای از غنای علمی و پژوهشی بیشتر و جذب مخاطبان باشد در اولویت قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: نشر ، شهید ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.