رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار گفت:‌ ضرورت پرداختن هرچه بیشتر رسانه‌ها به صورت حرفه‌ای به حوزه‌ی شهرستان شهریار و به طور گسترده‌ تر و فراگیر احساس می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی رضا زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار در نشستی صمیمی که با برخی از خبرنگاران فعال در شهرستان شهریار و در محل سازمان تبلیغات اسلامی این منطقه برگزار شد، ضمن تشریح نقش سازنده‌ و موثر عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی اظهار داشت: به فضل الهی جایگاه رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده و عزم ما نیز بر تعامل هرچه مطلوب تر با اصحاب رسانه استوار است.

وی در ادامه افزود: ضرورت پرداختن هرچه بیشتر خبرنگاران و اصحاب رسانه به کلیه ابعاد و عرصه‌های شهرستان شهریار که از ظرفیت‌های بسیاری نیز برخوردار است، احساس می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه و در تشریح وظایف سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فعالیت در بخش تشکل‌های دینی و ساماندهی امور مربوط به آنان اعم از حمایت، هدایت و نظارت، پیگیری مباحث قرآنی و کادر سازی در عرصه‌ی مذکور و در کنار آن اعزام مبلغین و روحانیون به مراکز، ارگان‌ها، سازمان‌ها و مناطق محروم از دیگر نمونه‌ فعالیت‌های اداره‌ی مورد اشاره به شمار می‍‌رود که با جدیت از سوی این نهاد دنبال می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص نقاط ضعف و قوت عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی در شهرستان شهریار از تعدادی خبرنگار و اصحاب رسانه‌ی فعال در این شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، شهرستان ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار