فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: ایستادگی فلسطین به جهانیان اثبات کرد در فرهنگ مقاومت حتی باسنگ هم می توان در مقابل تانک ایستادگی کرد.

مهدی شیرازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: استفاده بهینه از ابزارهای موجود و نترسیدن دو معنایی که در فرهنگ ایستادگی مستتر که در صورت بکارگیری به قطع و یقین نصرت و پیروزی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ادامه کشته شدن کودکان و زنان مسلمان بی گناه در غزه در پی حمایتهای مالی آمریکا و در نتیجه سکوت مجامع بشردوستانه بین المللی و رسانه های جمعی است.

شیرازی اضافه کرد: سرازیر شدن کمک های مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کشتن مردم بی گناه با سکوت رسانه هایی که تحت مالکیت صهیونیستها است، جای تأسف دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند به اهمیت مسئله شکل دهی به افکار عمومی اشاره کرد و افزود: صهیونیست ها برای بدست آوردن افکار عمومی مردم دنیا؛ رسانه های گوناگونی را تحت سلطه خود قرار داده اند و به نوعی توانسته اند افکار عمومی را به سمتی که می خواهند هدایت کنند.

وی ادامه داد: البته در رویایی با فضای جنگ تمام عیار سخت و نرم، بصیرت، آگاهی و هوشیاری امری لازم و ضروری است چرا که دشمنانمان از طریق شبکه های ماهواره ای به خانه ها راه پیدا کرده اند و اگر در برابر برنامه ها و اهداف آنان هوشیار نباشیم، صدمه و ضربه خواهیم خورد.

شیرازی تصریح کرد: اگر در مورد استفاده از شبکه های ماهواره ای درست نیاندیشیم و برخورد نکنیم، زمانی نخواهد گذشت تا نفوذ فرهنگ غلط غرب در خانوادهای ایرانی باعث فروپاشی این نظام مقدس و یا خارج شدن از کارکرد اصلی خانواده شودز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.