مربي تيم ملي تكواندو گفت: امتيازات رقابت هاي تكواندوي اينچئون نيز به امتيازات المپيكي تكواندوكاران كمك مي كند.

مهدي بي باك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: آخرين رقابت انتخابي المپيك آسيايي را برگزار كرديم تا تركيب تيم ملي را نهايي كينم. مبارزات خوبي را در اين انتخابي شاهد بوديم چون حساسيت مسابقات بالا بود. تكواندوكاران حدود هفت ماهي است كه در اردوهاي تداركاتي تيم ملي حضور دارند و از شرايط فني باخبر بودند به همين دليل مسابقات بسيار خوبي را برگزار كردند.

وي درباره رقابت هاي انتخابي المپيك و بازي هاي آسيايي اينچئون گفت: هفت تكواندوكار تيم ملي را براي رقابت هاي انتخابي المپيك به قزاقستان اعزام مي كنيم و 6 نفر هم براي بازي هاي آسيايي اينچئون انتخاب شده اند و اميدوارم بتوانيم نمايندگان شايسته اي در المپيك آسيايي داشته باشيم.

مربي تيم ملي تكواندو با بيان اينكه شناخت كافي از حريفان آسيايي وجود دارد،‌افزود: فيلم بازي حريفان را آناليز مي كنيم و زماني را هم براي بررسي فني بيشتر حريفان آسيايي با تكواندوكاران در نظر گرفته ايم. برنامه خوبي در مدت باقي مانده تا بازي هاي اينچئون از سوي كادرفني تيم ملي مدنظر داريم تا تيم ملي به آمادگي كامل برسد.

وي در مورد رقابت هاي انتخابي المپيك يادآور شد: تقريبا همه مسابقاتي كه تا بازي هاي المپيك ريو وجود دارد و در آن شركت مي كنيم،‌يك مسابقه تداركاتي براي تيم ملي محسوب مي شود. تيم ملي كنوني از اسفند سال گذشته كارش را شروع كرده و خود را براي مسابقات مهم آماده مي كند.

او ادامه داد: تمام برنامه هاي تداركاتي داخلي و خارجي تيم ملي براي آماده سازي بازي هاي آسيايي و جهاني المپيك است. رقابت هاي تكواندوي اينچئون هم داراي امتيازات المپيكي است و با گريد چهار، 40 امتياز دارد و براي تكواندوكاران كسب امتياز در آن مهم است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تکواندو ، بیباک ، اینچئون ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار